Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-08@23:44:31 GMT

تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم در کاشان

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۱۶۸۷۳

پیکر شهید بزرگوار اسدالله حیدری امروز بر روی دستان مردم شهیدپرور کاشان از ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان تا میدان کمال الملک تشییع شد.به گزارش بلاغ، پیکر  شهید بزرگوار   اسدالله حیدری صبح  امروز بر روی دستان مردم شهید پرور کاشان  از ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان  تا میدان کمال الملک این شهر تشییع  شد.

پیکر این شهید والا مقام مدافع حرم اهل بیت (ع) پس از اقامه نماز توسط حجت الاسلا م اسلامی تبار امام جمعه  موقت کاشان  به دارالسلام گلابچی  انتقال  و در کنار  دیگر شهدای مدافع حرم در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدالله حیدری18 ساله پس از سه بار  اعزام به سوریه در دفاع از حریم اهل بیت (ع)  سه ماه پیش  در بوکمال سوریه به شهادت رسید.

این شهید مدافع حرم  از لشکر فاطمیون اعزامی از شهرستان کاشان بود.

تاکنون پیکر مطهر 48شهید مدافع حرم در شهرستان کاشان به خاک سپرده شده است شهرستان کاشان بیش از هزار و 700شهید و30سردار تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۱۶۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه

سلام آیت الله خامنه ای به خانواده شهید زاهدی ابلاغ شد.   به گزارش تسنیم، رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.   سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»   گفتنی است سردار زاهدی در حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید.   تصویر پیکر سردار زاهدی پس از شهادت

  کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عکسی دیده نشده از سردار زاهدی در کنار رهبر انقلاب در روزگار جوانی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت 7 عضو ارشد سپاه (+فیلم و عکس)

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید مهدی مزرئی نوده در بندرعباس
  • فیلم| کشف پیکر ۶۲ شهید در محوطه بیمارستان الشفاء
  • شناسایی پیکر شهید رحیم هژبر قشونی
  • شاهنامه پژوه بمی در خاک آرام گرفت
  • تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • پیکر یک شهید گمنام در فاتب آرام گرفت