Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدی،رییس هیئت پینگ پنگ خراسان جنوبی  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ گفت: رقابت های پینگ پنگ نوجوانان شهرستان بیرجند که به مناسبت دهه فجر برگزارشده بود،عصر امروز به پایان رسید.


وی با بیان اینکه این رقابت ها با حضور ۲۰ بازیکن به میزبانی سالن سرحدی بیرجند برگزارشد،افزود: در این رقابت ها پویا احراری، حسین یعقوب نژاد، عارف محمدی و علیرضا عباسپور به ترتیب عناوین اول تا سوم مشترک را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام/ ب


معرفی نفرات برتر رقابت های پینگ پنگ نوجوانان شهرستان بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۱۶۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان گروگانگیری در نیکشهر؛ ۴ متهم دستگیر شدند

به گزارش تابناک، سردار دوستعلی جلیلیان در گفت‌وگو با  تسنیم  اظهار داشت: با وقوع یک فقره آدم‌ربایی و ایجاد رعب و وحشت عمومی در یکی از روستاهای شهرستان نیکشهر موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران سریعا به محل اعلامی عزیمت و مشاهده کردند، چهار آدم ربا با استفاده از زور و تهدید، مردی را که حدوداً 38 سال سن داشت گروگان گرفته و به سرعت از محل متواری شده اند، بررسی های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات شخصی قبلی، فردی را گروگان گرفته‌اند، که تیم رسیدگی کننده جهت دستگیری عاملان این اقدام شرارت‌آمیز قدام کردند.

وی با بیان این که مأموران جان برکف پلیس با انجام اقدامات هوشمندانه فرد ربوده شده را در کمتر از دو ساعت بدون هیچگونه تلفاتی از اسارت آزاد کردند، تصریح کرد: در این رابطه چهار گروگانگیر توسط مأموران دستگیر و جهت انجام سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • پایان اردوی تدارکاتی تیم هندبال نوجوانان پسر ایران
  • باخت ملوان مقابل خاتون بم در حساس‌ترین دیدار لیگ برتر
  • پایان مسابقات بدمینتون نوجوانان در سمنان
  • مشخص‌شدن دختران پینگ‌پنگ ایران در انتخابی المپیک
  • معرفی سه پینگ‌پنگ‌باز اعزامی به رقابت‌های انتخابی المپیک
  • راهی شدن اسکواش بازان شهرستان بیرجند به اردوی تیم ملی
  • پایان رقابت یورگن کلوپ و پپ گواردیولا در فوتبال انگلیس
  • پایان گروگانگیری در نیکشهر؛ ۴ متهم دستگیر شدند
  • آپادانا قهرمان لیگ فوتبال ۱۳ سال بابل
  • پایان رقابت‌های جودو جام مولای عرشیان در اصفهان