Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@13:42:38 GMT

احمد کامدار : کسی حق ندارد به من توهین کند

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۱۶۹۲۸

احمد کامدار : کسی حق ندارد به من توهین کند

احمد کامدار بعد از فحاشی اخیر توسط پسر فیروز کریمی بسیار عصبانی شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمد کامدار مدافع تبریزی نفت تهران در خصوص اتفاقات دیدار با گسترش فولاد و توهین‌های پسر فیروز کریمی واکنش نشان داد.

احمد کامدار بازیکن تبریزی نفت تهران پس از این دیدار که به شدت عصبانی بود در خصوص اتفاقات حاشیه‌ای ان گفت:

بازی برد و باخت دارد و جدا از هر نتیجه‌ای اسمش بازی است و نباید حرمت‌ها شکسته شود ولی متاسفانه امروز حرکت عجیب و زشتی را از سکوها دیدم که واقعا برای تاسف خوردم!

کامدار ادامه داد:

از ابتدای بازی فردی در جایگاه ویژه بنیان دیزل نشسته بود و با صدای بلند به بازیکنان ما فحاشی می‌کرد و چندین باز نیز اسم من را آورده و فحاشی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من متوجه موضوع نبودم چون حواسم به بازی بود ولی بعد از بازی بچه‌های نیمکت گفتند که به من فحاشی می‌کرد و آمار گرفتم و دیدم این آقای هتاک پسر فیروز کریمی است و در هر بازی به حریفان گسترش فحاشی میکند و با توجه به خلوت بودن بنیان دیزل صدای او داخل زمین است.

کامدار که به شدت عصبانی بود ادامه می‌دهد:

من احمد کامدار هستم و بچه تبریز و کسی حق ندارد به من توهین کند چه برسد در شهر خودم بخواهند توهین کنند. حالا این فرد بی شخصیت پدرش هر کسی که می‌خواهد باشد. من بعد از بازی هم به سراغش رفتم ولی پیدایش نکردم و واقعا جای تاسف دارد که باشگاه خوب گسترش فولاد به دست چنین افرادی افتاده است.

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۱۶۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی


به گزارش تابناک، حسین وفایی بعد از باخت به جاد ترامپ در یک هشتم قهرمانی جهان، از محل برگزاری مسابقات جهانی کروسیبل به شدت انتقاد کرد. سالن کروسبیل در شهر شفیلد انگلستان یکی از محبوب‌ترین سالن‌های مسابقات است که اکثر اسنوکربازهای اروپایی خاطرات بسیاری در آن دارند. سال‌هاست که این سالن میزبان مسابقات قهرمانی جهان است و مردم زیادی برای تماشای مسابقات در آن سالن، تلاش می‌کنند.

وی در خصوص محل تمرین این سالن، اظهار داشت: اتاق تمرین شبیه به گاراژ است و بوی بد، تمام وقت در اطراف آن حس می‌شود. اگر از من بپرسید که سال آینده به اینجا می‌آیم یا خبر قطعا جوابم منفی خواهد بود. به کشورهای دیگر مثل چین و عربستان نگاه کنید که چطور مسابقه برگزار می‌کنند و با کروسبیل مقایسه کنید. اگر مسابقات جهانی به عربستان برود برای من بهتر و نزدیک‌تر است.

البته حسین تنها شخصی نیست که از این سالن انتقاد کرده است و رونی اُسالیوان، برترین اسطوره اسنوکر جهان نیز در پاسخ به سوال برخی خبرنگاران در خصوص تغییر سالن میزبانی، گفته است که اتفاق بدی نیست و موافق است که این میزبانی در نقاط مختلف جهان انجام شود.

 

شان مورفی رتبه هشتم جهان که به خاطر ضربات صاف و چال‌کردن‌های از راه‌ دور، به جادوگر ملقب شده در جواب وفایی، عنوان کرد: اینجا یک زمین بسیار با ارزش است. برای یک بازیکن اسنوکر حرفه‌ای یک توهین به حساب می‌آید که صراحتاً از خانه ما انتقاد کند. حسین باید در مورد نحوه کار تور جهانی حرفه‌ای‌ها و روابط با فدراسیون جهانی و شرکای این پخش و مکان‌های آن و اینکه چقدر این مکان‌ها خاص هستند، آموزش ببیند.

وی ادامه داد: حسین فکر می‌کند که با انتقاد آشکار از سالن کروسبیل به رشد ورزش کمک می‌کند؟ به نظرم او هیچ کمکی به ورزش نکرده و قطعا کسی وفایی را مجبور به حضور در کروسیبل نمی‌کند. همیشه مادرم به من یاد داده که اگر حرف خوبی برای گفتن نداری چیزی نگو. حسین می‌خواهد که به این سالن باز نگردد؟خب باز نگردد، اون مجبور نیست به اینجا بیاید.

مورفی با اشاره به ارزش این سالن برای بازیکنان اسنوکر، گفت: شاید وفایی چون در بریتانیا بزرگ نشده، مانند بسیاری از بازیکنان بریتانیا از نظر عاطفی با این مسابقات مرتبط نیست. شاید این مکان مثل بقیه برای حسین خاص نباشد اما او به عنوان یک کودک ۹ ساله مانند من به اینجا نیامده که به یاد بیاورد که برای گرفتن امضا از استیو دیویس، قهرمان ۶ دوره اسنوکر، در راهروها می‌دویدم. احتمالا او چنین خاطراتی ندارد اما اینجا برای بازیکنان اسنوکر زمین بسیار با ارزشی است و حسین باید این را به خاطر داشته باشد.

وی پس از آنکه به شکل توهین آمیزی نسبت به برترین اسنوکرباز ایرانی اظهار نظر کرد، در اولین بازی پیش‌روی خود نتوانست پیروز شود و با نتیجه ۱۳-۹ مقابل استفن مگوایر، رتبه ۲۸ اسنوکر جهان نتیجه را واگذار کرد و از رقابت‌های قهرمانی جهان حذف شد. اختلاف او و حریفی که موفق به حذف او شد، ۲۰ رتبه است.

 

دیگر خبرها

  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • نیو انگلند 1-4 اینتر میامی؛ هیچ‌وقت مسی را عصبانی نکنید!
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • بوفالوی عصبانی شیر را به هوا پرتاب کرد (فیلم)
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • گوهری و نقشه برای دومین ضربه به پرسپولیس
  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • ادعای پلوسی درباره پوتین، توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی است