Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-19@04:53:16 GMT

فروش لامبورگینی ۱۳ میلیاردی در تهران +عکس

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۱۷۰۹۷

فروش لامبورگینی ۱۳ میلیاردی در تهران +عکس

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز، فروش ۱۳ میلیارد تومانی لامبورگینی اونتادور SV رودستر با پلاک ملی در سایت خرید و فروش خودرو نظر شهروندخبرنگار ما را به خود جلب کرد.



این نوع خودرو با تیراژ تنها ۵۰۰ دستگاه در سراسر دنیا، اولین سری از لامبورگینی‌های روباز تاریخ است که به حروف SV ملقب می‌شود. شتابگیری از صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را تنها در ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ ثانیه می‌پیماید و سقف سرعت ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت را ثبت می‌کند.

 

باشگاه

110

 

 

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۱۷۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش کوه به چند خودرو در کندوان خسارت زد

سرگرد محمد احمدی فرمانده پلیس راه کندوان با اشاره به بارش شدید باران در این محور افزود: امشب در چندین نقطه این محور ریزش سنگ از ارتفاعات کوه شروع شده و ادامه دارد که این اتفاقات در محدود سیاه بیشه کندوان حادتر است.

وی اظهارداشت: برابر دستور پلیس راه کشور با هدف ایمنی تردد و پیشگیری از تکرار حوادث تلخ، این محور کوهستانی به طور کامل تا اطلاع بعدی مسدود شد.

به گفته احمدی مسافرانی که قصد سفر از جاده چالوس را دارند می توانند از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه برای سفربه استان مازندران استفاده کنند.

فرمانده پلیس راه کندوان خاطرنشان کرد : اطلاعات بیشتر این حادثه بعد از بررسی کارشناسان پلیس راه اطلاع رسانی خواهد شد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور در استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه ایام نوروز با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.
محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط به کندوان در حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.
برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون(بار) دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ریزش کوه به چند خودرو در کندوان خسارت زد
  • فروش ۶ میلیاردی نمایشگاه قرآن کریم خراسان شمالی
  • رونق گیشه در سالی که گذشت/ رکوردهایی که هنر هفتم ثبت کرد
  • انهدام باند فروش طلاهای تقلبی در تهران/ کلاهبرداری ۲ میلیاردی یک زن و ۳ مرد
  • کلاهبرداری ۲ میلیاردی یک زن و ۳ مرد با فروش طلای تقلبی در تهران
  • کشف کالای قاچاق میلیاردی در گیلان
  • شرایط فروش فیدلیتی پرایم و پرستیژ (فروردین ۱۴۰۳)+ جدول
  • (عکس) تاکسی جدید ایران خودرو در راه بازار
  • فروش ۶ هزار و ۶۰۰ میلیاردی در مزایده سراسری اموال تملیکی هرمزگان
  • ببینید | نمایش جالب ترمز اضطراری بی‌ام‌و M8 با سرعت ۲۲۴ کیلومتر بر ساعت