Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان وبلوچستان، خانم اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در گفتگوی خبر 20 امشب در خصوص روند اجرای طرح آبرسانی با لوله به 46 هزار هکتار اراضی دشت سيستان گفت: این طرح شامل 3 مرحله مطالعه، اجرا و بهره برداری ست که مطالعه به صورت همزمان اجرا شده است و 62 و نیم درصد پیشرفت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اشرفی در خصوص حوزه بهره برداری نیز گفت: با تلاش مجریان این طرح و فارغ التحصیلان جهاد کشاورزی، تغییر الگوی کشت در حال انجام است.
وی بااشاره تشکیل کمیته ای ویژه و  نظارت هفتگی استانداری بر این طرح، اظهار امیدواری کرد که این 10 هزار هکتار از این طرح تا پایان سال به بهره برداری برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۱۷۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی لرستان

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، یاسر اکبریان امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به پیشرفت فیزیکی مناسب طرح جهاد آبرسانی استان توضیح داد: پیشرفت فیزیکی طرح در حال حاضر ۷۰/۲۵ است.

به گفته وی آبرسانی به ۷۰ روستای استان در قالب طرح جهاد آبرسانی انجام شده است و مابقی تا پایان دولت سیزدهم انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: با اجرای این طرح تعداد ۱۲۵ روستا با جمعیتی معادل ۷۱ هزار نفر تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان لرستان قرار خواهند گرفت.

اکبریان بیان کرد: با رایزنی انجام شده در سطح وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفا کشور تلاش خواهیم کرد تعداد روستاهای برخوردار از این طرح را افزایش دهیم، پیش بینی ما این است که در مجموع این روستاها به ۳۰۰ مورد برسد.

به گفته وی قرار داد فاز دوم طرح جهاد آبرسانی استان به زودی نهایی می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903356

دیگر خبرها

  • تقویت ظرفیت‌ها و مدل‌های بهره‌برداری از کارگزاران دانش و فناوری
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • پیشرفت ۷۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی لرستان
  • آزادسازی سه هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • صدور پروانه بهره برداری برای ۲ هزار و ۴۳۸ طرح سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان غربی ییلاقی است
  • رفع تصرف ۴۶۰۰ هکتار از اراضی ملی سیستان و بلوچستان
  • صدور پروانه بهره‌برداری برای بیش از ۲۰۰۰ طرح سرمایه‌گذاری سیستان و بلوچستان