Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - بارسلونا موفق شد با پیروزی در مقابل اسپانیول به مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری صعود کند.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم بارسلونا و اسپانیول از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. دیدار رفت این دو تیم در ورزشگاه اسپانیول با نتیجه 1-0 به سود میزبان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در نیمه اول بارسلونا مطابق انتظار فشار زیادی روی دروازه اسپانیول وارد کرد و توانستند در دقیقه نه به گل اول دست پیدا کنند. سانتر ویدال و ضربه سر سوارز بارسلونا را یک گل پیش انداخت. حملات آبی اناری ها ادامه داشت و در دقیقه بیست و پنجم به گل دوم رسیدند. ضربه لیونل مسی از پشت محوطه جریمه بعد از برخورد به مدافع اسپانیول دروازه پائو لوپز را گشود تا بارسلونا کمی احساس راحتی کند. نیمه اول با نتیجه 2-0 به سود شاگردان والورده به پایان یافت. 

در نیمه دوم بارسلونا سعی در اداره بازی و تیم مهمان برای زدن یک گل تلاش می کرد. اسپانیول حملات پراکنده ای سمت دروازه سیلیسن انجام می داد، اما هیچ کدام نتیجه بخش نبود. سرانجام در دقیقه شصت و هشتم فیلیپه کوتینیو خرید جدید بارسلونا با شماره چهارده جایگزین اینیستا شد. در دقیقه هفتاد و چهارم پائو لوپز در یک صحنه دو بار دروازه اسپانیول را نجات داد و سوارز و راکیتیچ نتوانستند اختلاف را بیشتر کنند. بازی در پانزده دقیقه پایانی کمی فیزیکی تر شد و داور با سوت های خود سعی در کنترل شرایط بازی داشت.

در نهایت بارسلونا موفق شد با نتیجه 2-0 و در مجموع 2-1 پیروز شود و به مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری صعود کند.

4416

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۱۸۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس با محرم دربی استان را هم نباخت

مس رفسنجان با هدایت محرم نویدکیا دربی استانی کرمان را هم نباخت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم‌های مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان از ساعت 17:45 امروز (چهارشنبه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر در ورزشگاه شهدای صنعت مس به مصاف هم رفتند که در پایان بازی دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

سعید سحرخیزان در دقیقه 28 روی ارسال تورس تک گل میهمان را وارد دروازه حریف کرد تا در این فصل برای تیمش هفت گل به ثمر رسانده باشد.

فرشید باقری در دقیقه 60 روی ارسالی از نقطه کرنر موفق به گشودن دروازه محمدرضا اخباری و ثبت گل مساوی نارنجی‌پوشان شد.

سیدرضا مهدوی قضاوت این مسابقه را برعهده داشت که به سجاد شهباززاده و فرشید باقری از رفسنجان و علیرضا کوشکی از گل‌گهر سیرجان کارت زرد نشان داد.

دیگر خبرها

  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • مس با محرم دربی استان را هم نباخت
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم