Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش طی پیامی توئیتری از نگاه ویژه به دوره ابتدایی برای مقابله با استرس در دوره دانش‌آموزی خبر داد که متن پیام به این شرح است:   نگرانی پدر و مادر، ⁧اضطراب دانش‌آموز؛ راه سختی را شروع کرده ایم. ⁧   گام نخست: دوره ابتدایی     انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۱۸۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سلامت در۳ هزار مدرسه کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست آموزش وپرورش استان با اشاره به اهمیت هفته سلامت گفت: یکم تا هفتم اردیبهشت ماه به عنوان هفته سلامت نامگذاری شده که به همین مناسبت زنگ سلامت در سه هزار مدرسه و باحضور ۱۷۲ هزار دانش آموز برگزار شد.
جمالی افزود: باهدف کمک به سلامت جامعه و خانواده‌ها برنامه ها و فعالیت‌های متنوعی درسطح استان درحال اجراست و امروز تحت عنوان آموزش وپرورش به دانشگاه‌ها زنگ نمادین سلامت درمدرسه شهید پرهیزگار مادوان نواخته شد. رییس دانشگاه علوم پزشکی استان هم گفت: شعار امسال هفته سلامت است.
جاودان سیرت با اشاره به اینکه خانواده یکی از ارکان مهم وتاثیر گذار درسلامت جامعه است افزود: اگر خانواده ازسلامت برخودار باشد در شاخص‌های مختلف می‌توانیم پیشرفت داشته باشیم و توسعه وسلامت جامعه به خانواده وابسته است.
وی با اشاره به تشریح برنامه‌های هفته سلامت گفت: براساس روز شمار حضور در گلزار مطهر شهدا و برپایی برنامه‌های مختلف درمدارس باهدف ترویج سلامت درجامعه را دردستور کار داریم. داستار سرپرست آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد هم گفت: ۳۰ مربی بهداشت به مدت ۱۸۰۰ ساعت درهفته مسائل بهداشتی را درمدارس به دانش آموزان آموزش می‌دهند که می‌تواندسهم بسزایی درترویج فرهنگ سلامت دربین دانش آموزان وخانواده‌ها باشد.

دیگر خبرها

  • مدیریت اضطراب دانش آموزان کنکوری
  • افزایش تک ماده كمكی به آموزش‌وپرورش نخواهد کرد
  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه وبویراحمد
  • ۲۸ هزار نفر نیروی جدید در مدارس ابتدایی بکارگیری می شود
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد
  • نواخته شدن زنگ سلامت در۳ هزار مدرسه کهگیلویه وبویراحمد