Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@17:39:49 GMT

شاخص خط فقر برای خانوارهای ترکیه 5262 لیر است

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۱۸۹۲۰

شاخص خط فقر برای خانوارهای ترکیه 5262 لیر است

انتشار نتایج تحقیقات کنفدراسیون اتحادیه های کارگری ترکیه حاکی از آن است که شاخص خط فقر برای یک خانواده چهار نفری در این کشور٬ ماهانه به بیش از پنج هزار و 262 لیر ترک معادل یک هزار و 120 یورو رسیده است

ایران آنلاین /در گزارش اخیر پژوهش های کنفدراسیون اتحادیه های کارگری ترکیه موسوم به تورک ـ ایش آمده است که حداقل هزینه خانوارها در ترکیه در پایان سال 2017 و در ماه ژانویه 2018 به پنج هزار و 262 لیر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در محاسبه خط فقر، حداقل درآمد لازم برای هزینه های اساسی زندگی از قبیل تغذیه، مسکن، ایاب و ذهاب، سوخت، پوشاک و هزینه تحصیل در نظر گرفته می شود.

این موسسه در گزارش خود آورده است که خط گرسنگی نیز در ترکیه برای یک خانواده چهار نفره بالغ بر یک هزار و 615 لیر برآورد شده است.

در خط گرسنگی یا فقر مطلق، حداقل هزینه برای تامین کالری مورد نیاز برای ادامه زندگی یک فرد محاسبه می شود.حداقل هزینه به منظور زندگی معمولی یک فرد در شهر آنکارا در حدود یک هزار و 998 لیر برآورد می شود.

این تحقیقات نشان می دهد فاصله خط فقر برای آن دسته از شهروندانی که در شهرهای بزرگ ترکیه همچون استانبول، آنکارا٬ ازمیر و بورسا زندگی می کنند، به لحاظ بالا بودن هزینه های مسکن، غذا، ایاب و ذهاب و سایر هزینه ها، با سایر شهرها زیاد است.

/ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۱۸۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی که چند هفته قبل اعلام کرده بود قصد دارد نیمکت بارسلونا را در پایان فصل جاری ترک کند حالا تصمیم گرفته است که در فصل آینده هم به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد و شرایط خاصی را برای مدیران این باشگاه مشخص کرده است.

تاکید این مربی جوان روی حفظ ستاره‌هایی است که در حال حاضر در این تیم حضور دارند و از سوی دیگر از مدیران این باشگاه خواسته است که چند بازیکن بزرگ از جمله برناردو سیلوا از منچسترسیتی را به خدمت بگیرد.

با این حال شرایط مالی نه چندان خوب بارسلونا باعث شده است که کار مدیران این باشگاه برای جذب بازیکنان جدید و در زمینه فرپلی مالی دشوار باشند و روزنامه اسپرت تاکید کرده است که آنها چاره دیگری جز اینکه حداقل یکی از ستاره‌هایشان را در تابستان به فروش برسانند ندارد.

رونالد آرائوخو بازیکنی است که پیشنهادی بسیار جذاب از بایرن مونیخ دریافت کرده است اما ژاوی تاکید دارد که او باید در این تیم بماند. به این ترتیب انتظار می‌رود که ستاره‌ای از این تیم که قرار است به فروش برسد یک نفر از بین فرانکی دی یونگ و رافینیا باشد.

دیگر خبرها

  • فرمول اضافه حقوق ۱۴۰۳؛ چقدر به حقوق شما اضافه می‌شود؟ | عیدی سال ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • کتاب «برای قلب های شکسته» منتشر شد
  • شبکه نمایش خانگی مروج چه اندیشه‌ای است؟!
  • شروع سال جدید با کاهش نرخ تورم در استان آذربایجان شرقی
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • واگذاری زمین به خانوارهای ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • علیرضابیگی: دولت مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرد
  • علیرضابیگی: دولت رئیسی ناکارآمدی و مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرده
  • «مست عشق» به سینماها آمد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق