Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  حجت‌الاسلام فرزاد سدری در جشنواره تجلیل از برترین‌های حلقه‌های صالحین استان کرمان  با گرامیداشت ولادت حضرت زینب‌(س) اظهار داشت: امروز به معرفت الله نیازمندیم و باید ارتباط خود را با پرودگار بیشتر کنیم.

وی با تاکید بر معرفت شناسی گفت: خداوند در خلقت انسان "فتبارک‌الله احسن الخالقین" می‌فرماید زیرا قدرت تعقل امروز حلقه مفقوده‌ای است که در انسان موج می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دفتر ویژه سازمان تبلیغات اسلامی در کیش با اشاره به اینکه تنها راه مبارزه با نفوذ فضای مجازی در خانواده‌ها افزایش قدرت پردازش‌گری انسان است و امروز ما دچار بحران هویتی شده‌ایم گفت: دشمنی استکبار با ما توهم نیست؛ مگر سیلی آنها از انقلاب اسلامی تغییر پیدا می‌کند چرا خود را به خواب زده‌اید.

حجت‌الاسلام سدری با بیان اینکه ولایت و مرجعیت و امام حسین‌(ع) دارایی‌های تشیع هستند که دشمنان برای اینکه بخواهند ما را تاراج کنند، می‌خواهند این دو دارایی را از تشیع بگیرند تا بتوانند ما را استعمار کنند تصریح کرد: مگر سیلی آن‌ها از انقلاب ترمیم می‌شود؟

وی بیان کرد: روحانیت همچنان گوش به فرمان رهبری در صحنه هستند و هر جا که بفهمند به ولایت و مرجعیت ضربه ای وارد شود با قدرت ایستادگی می‌کند.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه برخی فرق قبرستان با گلزار شهدا را نمی‌دانند و بخشنامه صادر می‌کنند و خود را به نفهمی می‌زنند تصریح کرد: گلزار شهدای ما نماد ایستادگی یک ملت در مقابل استکبار است.

وی تصریح کرد: باید با معرفت‌افزایی قدرت پردازش‌گردی خود را افزایش داد  امروز گوشی‌های هوشمند در همه خانواده‌ها نفوذ کرده و فضای حقیقی در فضای مجازی و فضای مجازی ما در فضای حقیقی است.

سدری خطاب به مسئولان کشوری با بیان اینکه امروز ملت ایران در صحنه‌های مختلف گوش به فرمان مقام معظم رهبری می‌دهد گفت: این مردم گرسنه یک لقمه نان نیستند بلکه آنچه ملت را تحقیر می‌کند، عدم پاسخ‌گویی و عدم شفافیت مسئولان است و این ملت در دوران دفاع مقدس انقلاب و آرمان‌های امام را کنار نگداشتند.

مسئول دفتر ویژه سازمان تبلیغات اسلامی در کیش افزود: این مردم کرامت می‌خواهند و این ملت با تمام وجود در صحنه‌های دفاع مقدس حضور داشتند و امروز اقتصاد مقاومتی را باید به اقتصاد مشارکتی تبدیل کنیم.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی برآمده از دل و خود مردم است و یک مبنای اساسی آن حضور مردم است افزود: اقتصاد مقاومتی یعنی چشم‌ها را به روی غربی و غرب زده‌ها ببندید و اطمینان داشته باشیم که آنها اگر دستشان برسند ما را  له می‌کنند.

سدری خاطر‌نشان کرد: امروز بزرگترین طلبکار دولت قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه است در حالی اگر یک سرمایه‌گذار دیگر بود همه حساب‌ها را مسدود می‌کرد و تحریم می‌کرد اما شما به دنبال تخریت آنها هستید.

وی گفت: بسیج با صلابت حضور دارد و بسیج این شجره طیبه که به دست امام‌(ره) شکل گرفت همچنان رشد خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۱۹۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از بسیجیان نمونه سیرجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان،در این مراسم سرهنگ عابدین عسکرپورمسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه ثارالله استان کرمان گفت:بسیج نمونه انسان کامل ، مدرسه عشق و میقات است و ما هرجا این روحیه و تفکر بسیجی را در کارها دیدیم موفقیت و پیروزی هم همراه آن بوده است.

سرهنگ علی دستوری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سپاه سیرجان در این مراسم نیز گفت : دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب ونظام به دنبال تبلیغات سوء علیه مسئولین و نشان دادن نا کارآمدی آنان هستندو امروز مهمترین وظیفه بسیج از جمله مسئولین و کارمندان بسیجی تلاش برای خدمت بهتر به مردم در جهت تحقق دولت اسلامی است.

دیگر خبرها

  • تجلیل از بسیجیان نمونه سیرجان
  • برترین های کنکور و مدال آوران کونگ فو در آبدان تجلیل شدند
  • تجلیل از برترین‌های کنکور در هشترود
  • تجلیل از برترین‌های واترپلو استان اصفهان
  • تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی بسیج در اردبیل
  • لزوم تقویت امید در جامعه/ بخش اصلی حضور مردم در انتخابات نتیجه تلاش رسانه‌ها بود
  • پایان نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر با معرفی برترین ها
  • تئاتر رضوی پس از اختتامیه رها نمی‌شود/معرفی برترین‌ها به تئاترفجر
  • برترین‌های اولین مسابقات دومینو جام رمضان هرمزگان معرفی شد
  • سرپرست جدید نمایندگی جمعیت هلال‌‍احمر بادرود معرفی شد