Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: در شرایط کنونی تنها راه رشد و ترقی و پیشبرد نظام اسلامی حرکت در مسیر ترسیم‌ شده توسط امام راحل است. ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم آباد،به نقل ازروابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان در جمع مسئولان سیاسی و هادیان سیاسی پاسدار و بسیجی امام راحل را یکی از مصادیق بارز بندگان خالص خدا دانستند که در هر عصر و دوران غبار از چهره دین می‌زداید اظهار داشت: امام راحل گران‌بهاترین ثروت ملی ایران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تاریخ اسلام بعد از معصومین(ع) افزود: عصر غیبت به دو دوره هزار ساله و 40 ساله بعد از انقلاب اسلامی تقسیم می‌شود و نقش علما شیعه تا دوره قبل از انقلاب، تبیین اسلام ناب بر اساس قرآن و سنت، مبارزه با ظلم، پاسخگویی به افکار انحرافی، پاسداری از کیان اسلام و مسلمین و دین و تلاش برای ایجاد زمینه حاکمیت دینی بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به دوره دوم یعنی از انقلاب اسلامی تاکنون گفت: نقش امام راحل در شکل‌گیری انقلاب با دستاوردهای بسیار ارزشمند ازجمله حاکمیت و گفتمان دینی و تغییر ماهیت حکومت ضد دینی به حکومت دینی با محوریت ولایت‌فقیه، تغییر در ساختار، سازمان و نظام قانون‌گذاری غیردینی به سیستم اسلامی، تبدیل شیعه تحقیرشده منزوی به شیعه پرچم‌دار اسلام ناب محمدی و تبدیل دوقطبی نظام سرمایه‌گذاری و نظام سوسیالیستی به دو قطبی اسلام و نظام سلطه همراه بوده است.

وی عنوان کرد: در شرایط کنونی تنها راه رشد و ترقی و پیشبرد نظام اسلامی بااین‌همه آثار و برکات، حرکت در مسیر ترسیم‌شده توسط امام راحل است.

 جلیلیان افکار و عملکرد امام را کوتاه نیامدن در برابر ظالمان، عدم ترس، عدم رابطه با دشمنان اسلام و شیطان بزرگ دانست و اظهار داشت: فکر مذاکره، سازش و امید به دشمنان مخالف راه امام و رهبر انقلاب است.

انتهای پیام/ح

R41450/P1357/S6,72/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۱۹۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات غرورآفرین «وعده صادق» دفاع مشروع برای ملت بزرگ ایران بود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه‌ای ضمن قدردانی و تشکر از نیروهای مسلح کشور خاصّه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با عزم راسخ عملیات غرورآفرین «وعده صادق» را با موفقیت به انجام رساندند تأکید کرد که این عملیات در حکم دفاع مشروع برای ملّت بزرگ ایران و موجب تجدید روح نشاط و امیدآفرینی در جهان اسلام و در دل تمامی آزادی‌خواهان جهان شده است.

مشروح این بیانیه به شرح ذیل است:

بِسمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ

«وَمَا رَمَیۡتَ إِذۡ رَمَیۡتَ وَلَٰکِنَّ ٱللَّهَ رَمَىٰ….» (سوره انفال/۱۷)

عملیات غرورآفرین «وعده صادق» که نشان از درایت، مدیریت، دقّت، هوشیاری و عزم راسخ نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران دارد در پی سکوت مرگ‌بار رسانه‌ای و عدم واکنش نهاد‌های حقوقی و حقوق بشری جهان به حملات پی‌در‌پی رژیم منحوس و مجعول صهیونسیتی به مردم مظلوم غزّه و ترور ناجوانمردانه نخبگان و عزیزان این سرزمین و دست آخر تجاوز آشکار به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به وقوع پیوست.

این عملیات بار دیگر به دشمنان این نظام و انقلاب خاصّه آمریکای جنایت‌کار و فرزند نامشروعش، رژیم غاصب صهیونیستی نشان داد که دلاورمردان و غیرت‌مندان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره در پاسداری از آب و خاک میهن اسلامی پرصلابت و مصمّم بوده و هرکس اندیشه و خیال باطل تعرّض به خاک کشور عزیزمان ایران اسلامی را داشته باشد با سیلی محکم و تنبیه قاطع سربازان اسلام مواجه خواهد شد.

این عملیات که به حق پاسخی دشمن‌شکن، پرصلابت، کوبنده و بازدارنده در مقابل تجاوز دشمن قسم خورده ایران اسلامی یعنی رژیم غاصب صهیونیستی پس از حمله این رژیم منحوس و خبیث به کنسول‌گری ایران در کشور سوریه و به شهادت رساندن فرماندهان رشید سپاه اسلام بود؛ هم در حکم دفاع مشروع برای ملّت بزرگ ایران و هم موجب تجدید روح نشاط و امیدآفرینی در جهان اسلام و در دل تمامی آزادی‌خواهان جهان شده است.

در طول چند دهه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی به لطف از جان‌گذشتگی‌های رزمندگان ایران، این نظام مقدّس قدمی از وجب به وجب ایران عقب ننشسته و این بار نیز با استفاده از حقّ دفاع مشروع خود، با لطف خداوند فتح و ظفر گسترده‌ای را نصیب ایران و اسلام کرده است و به فضل خداوند با نابودی رژیم جعلی صهیونیست، جهان امنیت بیشتری را شاهد خواهد بود.

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با پیروی از رهنمود‌های امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظلّه‌العالی و به پشتوانه حمایت ملت سرافراز ایران اسلامی، ضمن حمایت تمام قد از این پاسخ کوبنده و به موقع؛ از نیرو‌های مسلّح جمهوری ایران اسلامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمال تشکر و قدردانی را می‌نماید و برای همه این عزیزان، همچنان توفیقات روز افزون و نصرت الهی را طلب می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حرکت بزرگ سپاه اسلام امیدی در دل مستضعفان جهان ایجاد کرد
  • واکنش جامعه روحانیت مبارز به حمله ایران به اسرائیل /سنگ دشمن را از همان‌جا که پرت کرده بود پاسخ دادیم
  • عملیات پرافتخار «وعده صادق» نمونه تام رویارویی فاتحانه پیشانی جبهه اسلام با جبهه کفر است
  • تشکر تشکل‌‌های فرهنگیان در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه
  • عملیات غرورآفرین «وعده صادق» دفاع مشروع برای ملت بزرگ ایران بود
  • حمایت شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان از عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران
  • هنر متعهد زمینه‌ساز رشد و تعالی انسان است
  • پاسخ کوبنده و دشمن شکن سپاه قلوب ملت ایران و امت اسلام را شاد کرد
  • مسلم بن عقیل پیشگاه حماسه عاشورا
  • معنای استراتژیک تحول