Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش تجلیل از بازنشستگان آموزش‌وپرورش شهرستان نور در مجتمع رفاهی بانک شهر برگزار شد. به گزارش بلاغ،به نقل از سرای نور،همایش تجلیل از بازنشستگان آموزش‌وپرورش شهرستان نور در مجتمع رفاهی بانک شهر برگزار شد.
 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۱۹۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ مدرسه بروجرد برای اسکان فرهنگیان در نظر گرفته شده است

ایسنا/لرستان مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد گفت: ۲۷ مدرسه شهرستان برای اسکان فرهنگیان در نظر گرفته شده است.

نریمان سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال ۲۷ مدرسه برای اسکان فرهنگیان در نظر گرفته شده که ۳ مدرسه در گروه ویژه قرار دارند و دارای امکانات رفاهی مثل تخت، پتو، تلویزیون، یخچال و ... هستند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۷ مدرسه در گروه الف با امکاناتی از قبیل یخچال، پتو، تلویزیون و ... خواهند بود و مابقی مدارس در گروه ب قرار دارند.

مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد اضافه کرد: مسافرین از طریق سامانه اسکان می‌توانند به‌صورت اینترنتی به رزرو اتاق‌های خود بپردازند و بنرهای راهنمای مسافرین در سطح شهر نیز طی روزهای آینده نصب خواهند شد.

سبحانی‌نیا ادامه داد: اسکان نوروزی از تاریخ ۲۸ اسفندماه آغاز و تا تاریخ ۱۲ فروردین ادامه خواهد داشت و مسافرین جهت اسکان باید به ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان واقع در میدان مدرس، اداره آموزش‌وپرورش مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: همه وظیفه داریم با مشارکت کلیه همکاران ستادی و همکاری همه‌جانبه، اقدامات مربوط به پذیرش و اسکان را در شأن کهن دیار فرزانگان، بروجرد همیشه پرآوازه مدیریت و راهبری کنیم تا سفری خوش و دلنشین در این شهر را برای مسافرین ماندگار و یادگار بگذاریم.

مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد بیان کرد: باید در برخورد با میهمانان نوروزی ترویج‌دهنده و سفیر فرهنگی شهر بروجرد باشیم و از همه ظرفیت‌های موجود در آموزش‌وپرورش بروجرد برای رضایت‌مندی و ارائه خدمات در خور شأن میهمانان فرهنگی ستادهای اسکان فرهنگیان استفاده شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجلیل از مدال آوران رشته های ورزشی در خوی
  • پیش‌بینی ۱۹ مدرسه، مهمانسرا و مرکز رفاهی برای اسکان مسافران نوروزی در کلات
  • آمادگی آموزش و پرورش برای پذیرش مسافران نوروزی در دهاقان
  • فعال شدن خرید کالاهای اقساطی برای بازنشستگان دارای «حکمت کارت»
  • ۲۷ مدرسه بروجرد برای اسکان فرهنگیان در نظر گرفته شده است
  • همایش تجلیل از اعضای کنگره ملی ۱۲ هزار شهید استان تهران برگزار شد
  • تجلیل از ۹۴ واحد تولیدی و صنفی کهگیلویه و بویراحمد
  • نخبگان علمی و المپیاد دانش‌آموزی آملی تجلیل شدند
  • نخبگان علمی و المپیاد دانش آموزی آملی تجلیل شدند
  • آماده سازی ۲۸ فضای آموزشی در زارچ برای اسکان مسافران نوروزی