Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر احمد آذین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و واحد اصفهان (خوراسگان) در گفتگو با خبرنگار سرویس دانشگاه ایسکانیوز درباره تحولات دانشگاه آزاد اسلامی در یک سال گذشته گفت: تحولات خوبی در دانشگاه آزاد اسلامی صورت پذیرفته و مطالعه شده هست و هنوز تحولاتی در پیش است، با حضور دکتر ولایتی در دانشگاه آزاد اسلامی، امید، انگیزه و نشاط علمی و دینی مضاعف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دکتر ولایتی به‌عنوان یک شخصیت علمی، فرهیخته و دانشمند و همچنین ولایتمدار با آینده‌نگری و با نقشه راهی که در پیش‌گرفته‌اند، با همیاری سایر مدیران، تحولات خوبی را در دانشگاه آزاد اسلامی رقم‌زده‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و واحد اصفهان (خوراسگان) تصریح کرد: دکتر ولایتی شخصیتی ممتاز و والا، دانشمند و آشنا با مقتضیات، آینده‌نگر و برنامه محور و پیگیر هستند.

گفتنی است، احمد آذین دارای مدرک دکترای علوم سیاسی و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی است که پیش‌ازاین عهده‌دار مسئولیت‌هایی همچون ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان و دبیر استانی ستاد هم‌اندیشی دانشگاه‌های استان اصفهان بوده است.
استان اصفهان با 27 واحد دانشگاهی آزاد دارای حدود 100 هزار دانشجو است.

خبرنگار: ندا فراهانی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و واحد اصفهان(خوراسگان) احمد آذین دکتر ولایتی برنامه‌محور واحد خوراسگان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۲۰۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مدیریت امور اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی آیین تکریم و معارفه مدیر فرهنگی دانشگاه علامه‌طباطبایی با حضور دکتر عباسعلی وفایی، معاون توسعه و مدیریت منابع، دکتر محمدعلی اسلامی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی، دکتر ابوالقاسم فاتحی دهاقانی، رئیس بسیج اساتید دانشگاه و جمعی از مدیران، کارکنان و مسئولان فرهنگی و اجتماعی، در تالار گفتگوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار شد.

در این آیین با ابلاغ حکم دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی، دکتر زهره قربانی مادوانی، عضو هیئت علمی دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی، به ‌عنوان «سرپرست مدیریت امور اجتماعی» دانشگاه، منصوب و از تلاش‌ها و خدمات دکتر محمدجواد نوراحمدی، مدیر پیشین امور اجتماعی دانشگاه با اهدای لوح تقدیر شد.
در این حکم آمده است:
«با توجه به شایستگی‌های علمی و فرهنگی سرکار عالی و به پیشنهاد معاون محترم فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به موجب این حکم به عنوان سرپرست مدیریت امور اجتماعی دانشگاه منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود در راستای پیاده‌سازی اسناد بالادستی بویژه سند دانشگاه اسلامی، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند راهبردی دانشگاه علامه‌طباطبائی و با بهره‌گیری از نظرات و ظرفیت‌های عظیم اساتید، دانشجویان و همیاران علمی در راستای ماموریت های ذیل اهتمام نمایید:

برنامه‌ریزی جهت ارتقاء سطح هویت دینی، ملی و انقلابی دانشگاهیان؛ ارتقا روحیه امید، نشاط و پویایی در دانشگاهیان در قالب‌های نوین و خلاقانه؛ سیاست‌گذاری و تدوین راهبردها و برنامه‌ها در جهت گسترش فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی؛ تعامل با نهادها، سازمان‌ها و رسانه‌های فرهنگی، اجتماعی ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی؛ بزرگداشت مناسبت‌های دینی، ملی و انقلابی؛ برنامه‌ریزی، پایش و ارزیابی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی؛ حمایت از راه‌اندازی کرسی‌های آزاد اندیشی، نقد و مناظره دانشگاهیان؛ حمایت، برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های موثر فرهنگی و اجتماعی در خانه‌های دانشجویی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های رابطین فرهنگی، انجمن‌های علمی، کانون‌های فرهنگی و تشکل‌های اسلامی؛ برگزاری دوره های توانمندسازی آموزشی و مهارتی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی برای دانشگاهیان، طراحی برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی و اجتماعی ویژه دانشجویان دختر، ارتقا کمی و کیفی برنامه‌های خانه فرهنگی ایراندخت، طراحی و اجرای برنامه‌ها و رویدادهای هویت‌ساز، استعدادیاب و الگونما.

امید است با اتکال به خداوند متعال در ذیل توجهات ویژه ولی عصر (عج ) در ارتقاء سطح کمی و کیفی مأموریت‌های محوله موفق و مؤید باشید.»

کد خبر 6057428

دیگر خبرها

  • تولید لباس فرم مدارس با رعایت الگوی پوشش ایرانی و اسلامی
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای تولید لباس فرم مدارس با رعایت الگوی پوشش ایرانی و اسلامی
  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سما
  • آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر برای اسکان مسافران نوروزی
  • سرپرست مدیریت امور اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی منصوب شد
  • برپایی نمایشگاه «آیین سرزمین من» در سمای واحد فسا
  • برپایی نمایشگاه«آیین سرزمین من» در سمای واحد فسا
  • ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی دانشگاه پیام نور از امروز
  • آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور
  • کمک ۱۰۰ میلیون تومانی دانشگاه آزاد بردسکن به ازدواج دانشجویی