Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا، دکتر علیرضا عسگری گفت: «بر اساس اظهار نظر متخصصین و کارشناسان صاحب نظر حوزه فرهنگ و رسانه، استقبال، میزان استفاده و صرف زمان کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی و پیام رسان اینترنتی بیشتر از کشورهای توسعه یافته است و استفاده غیر اصولی از فناوری های نوین در محیط اداری و اوقات مفید کاری  می تواند مخرب و حقوق گیرندگان خدمت را متاثر نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «از طرفی بر اساس گزارشات دریافتی و مشاهدات عینی در بازدیدهای نظارتی از موسسات پزشکی، درمانی استفاده کارکنان مراکز درمانی از تلفن همراه و مشغولیت ورود به شبکه های اجتماعی در حین انجام وظیفه موجب نگرانی در کیفیت ارائه خدمات درمانی و کاهش ایمنی بیمار، همچنین عدم رعایت حقوق گیرندگان خدمت، سلب اعتماد  بیماران، گسترش عفونت و اختلال عملکرد تجهیزات حساس پزشکی و غیره را در پی خواهد داشت.»

 دکتر عسگری با بیان این که فرهنگ سازی و اعمال نظارت های مستمر به منظور کنترل و استفاده متعارف از تلفن همراه در موسسات پزشکی و بالاخص بیمارستانها و بخش های ویژه کاملا ضروری است، افزود: «به همین دلیل از تاریخ ابلاغ این بخشنامه، هرگونه کاربری غیر متعارف تلفن همراه و ورود به شبکه های اجتماعی در محیط کاری و شیفت فعال همکاران درمانی، غیرمجاز و ممنوع اعلام می شود و مسئولیت نظارت و کنترل آن با مسئولین مرتبط خواهد بود.»

وی در پایان تاکید کرد: «به منظور رعایت حقوق بیماران ،موضوع فوق در سنجه های 1و2 از استاندارد "ح-2-2" محور حقوق گیرنده خدمت در استانداردهای اعتباربخشی نسل نوین ابلاغی سال 1395 مورد تاکید قرار گرفته و بیمارستانها  بر اساس آن مورد ارزیابی قرار می گیرند.»

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۲۰۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جمالی سرپرست آموزش و پرورش استان در این جشنواره گفت: ۱۲۰ مراقب سلامت در مدارس استان برای بهداشت و نظارت بر مسائل بهداشتی دانش آموزان فعالیت می‌کنند.
مدیرکل دفتر سلامت سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش هم در این آئین گفت: یکی از برنامه‌های دفتر سلامت تشکل‌های دانش آموزی سفیران سلامت است که ۲۵ درصد دانش آموزان کشور در هر مدرسه سفیر سلامت هستند.
گودرزی افزود: این سفیران با توجه به کمبود نیرو در حوزه سلامت آموزش‌های تخصصی را برمبنای سرفصل‌ها از رابطین بهداشت دریافت و آموزش‌های سلامت محور را به ۱۰ نفر از همکلاسی‌های خود انتقال می‌دهند.
وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های وزارت برای بهداشت و توسعه زیرساخت‌ها جذب نیروی متخصص است که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اریبهشت ماه ۴ هزار مربی بهداشت جذب و در مهرماه آینده کمبود نیرو برطرف می‌شود

دیگر خبرها

  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • آغاز درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در خراسان شمالی
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد