Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

براساس پیش‌ببنی‌های هواشناسی سامانه سرد و بارشی از روز پنج‌شنبه آسمان اغلب مناطق استان اردبیل را تحت تاثیر قرار داد و طی دیشب و امروز دمای هوا را کاهش داد.

با تشدید فعالیت سامانه بارشی، بارش برف در تمامی شهرهای این استان آغاز شده و دمای هوا نیز با افت محسوس همراه است.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: در وضعیت فعلی بارش برف در تمامی شهرها و حتی محورهای کوهستانی مشاهده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی دولتی مهر  تصریح کرد: بیشترین میزان بارش در مناطق مرکزی و جنوبی استان پیش‌بینی شده است بطوریکه در این مناطق احتمال بارش تا 20 سانتی‌متر وجود دارد.

وی با اذعان به اینکه در مناطق کوهستانی و ارتفاعات بارش برف متجاوز از 40 سانتی‌متر خواهد بود، اضافه کرد: در مناطق شمالی نیز بارش حداقل پنج سانتی‌متری برف پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان تأکید کرد: به دلیل برودت ناشی از بارش برف، دمای هوا در روزهای شنبه و یکشنبه کاهش یافته و در روز دوشنبه تا منفی 20 درجه نیز خواهد رسید.

دولتی مهر متذکر شد: با توجه به بارش برف در محورهای مواصلاتی استان ضروری است شهروندان از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و یا برنامه زمانی خود را در پی ارزیابی شرایط جوی تنظیم کنند.

وی افزود: به دلیل بارش سنگین برف احتمال قطعی برق، یخ‌زدگی لوله‌های آب و صدمه به واحدهای کشاورزی و دامداری حساس به سرما وجود دارد که لازم است شهروندان نهایت احتیاط را برای کاهش خسارت داشته باشند.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۲۱۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید از فردا

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، فردا یکشنبه (۹ اردیبهشت) بارش رگباری باران در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان ادامه خواهد داشت.
آسمان تهران فردا (۹ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 847625 برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي کشاورزی

دیگر خبرها

  • افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود
  • هشدار هواشناسی؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • دمای زراعی آذربایجان غربی نسبت به بلند مدت ۲.۶ درجه سانتی گراد افزایش دارد
  • گردوغبار آسمان شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت
  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم
  • ثبت بیشترین بارش شبانه روز گذشته در بیرجند