Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مدير روابط عمومي بانک ايران زمين، با اشاره به کمپين محيط زيستي اين بانک با عنوان #همين_يک_زمين اظهار داشت: رفع آلودگي هوا وظيفه يک ارگان يا سازمان نيست، بلکه موضوعي است که همه در مقابل آن مسئوليم و بايد براي رفع آن تلاش کنيم.
مدير روابط عمومي بانک ايران زمين، با اشاره به کمپين محيط زيستي اين بانک با عنوان #همين_يک_زمين اظهار داشت: رفع آلودگي هوا وظيفه يک ارگان يا سازمان نيست، بلکه موضوعي است که همه در مقابل آن مسئوليم و بايد براي رفع آن تلاش کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي بانک ايران زمين، حدود دو هفته پيش اگر از ميدان آزادي گذر مي کرديد، شاهد توقف تعدادي از ماشين‌ها براي تعويض فيلتر هوا بوديد. بسياري از آنهايي که ايستادند و فيلتر هواي خود را تعويض کردند، نمي‌دانستند که داستان از چه قرار است.
چند جوان از روي يک تابلو فيلترهاي تميز را برداشته و جاي آن فيلترهاي کثيف را مي‌گذاشتند. وقتي از مردم در مورد ارتباط موضوع با نهالي که به آنها داده مي‌شد سوال مي‌کردند با واژه نمي‌دانم مواجه مي‌شدند.
پرسيديم و اينکه چرا اينبار ماشين‌ها به نوعي هدف يک پرفورمنس آرت قرار گرفتند؟
استاد گفت: يکي از معضلاتي که امروز جامعه با آن درگير است بحث آلودگي هوا از طريق وسايل نقليه است، موضوعي که در فصل زمستان به دليل وارونگي هوا بيشتر نمود پيدا مي‌کند و ما هم با توجه به اينکه مسئوليت اجتماعي بانک را در حوزه محيط زيست تعريف کرده ايم، سعي کرديم با اجراي يک برنامه در محيط شهري نظر مردم به اين موضوع جلب کنيم، که ماشين‌هاي آنها براي اينکه بتوانند درست کار کنند و هواي شهر را کمتر آلوده کنند نياز به رسيدگي دارند.
وي با اشاره به اين نکته که کمپين #همين_يک_زمين متعلق به همه مردم است، افزود: هر کدام از ما بايد به اين نکته توجه داشته باشيم که به اندازه خودمان بايد در حفظ محيط زيست و رفع آلودگي هوا و مسائل و دغدغه‌هاي کشور نقش داشته باشيم، پس بايد مسئوليت پذير باشيم و نقش خود را ايفا کنيم.
مدير روابط عمومي بانک ايران زمين، اظهار اميدواري کرد با اجراي اين قبيل فعاليتهاي اجتماعي به عنوان يک سازمان دغدغه مند نقشي هرچند کوچک در رفع مشکلات عمومي داشته باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۲۱۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پویش مدار امید» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، "روز ارتباطات و روابط عمومی" پویش مدار امید را در قالب‌های زیر برگزار می‌کند:

مستند خبری تلویزیونی، سفرنامه، گزارش تحلیلی، پادکست، گزارش تصویری، اینفوگرافیک، موشن گرافیک، استوری موشن

و با موضوعات: اردوهای جهادی، اردوهای پیشرفت و آبادانی، اردوهای راهیان نور، مساجد تراز انقلاب اسلامی، پایگاه‌های اسوه و سایر فعالیت‌های مرتبط با امید آفرینی برگزار خواهد شد.

شما می‌توانید آثار خود را به شناسه @iranevent به پیام رسان روبیکا ارسال کنید.

کد خبر 6096569

دیگر خبرها

  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • آلودگی آب رودخانه روستای سنقرآباد به لطف گاوداری + فیلم
  • نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز
  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • معضل کشت‌های زیرپلاستیکی در همدان و آلودگی محیط زیست
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • بهترین روش برای تمیز کردن محیط‌های تجاری