Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت استقلال گفت: آبی پوشان برابر پارس جنوبی بازی قابل قبول و بدون اشتباهی را انجام دادند.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار مهر، و در خصوص دیدار روز گذشته آبی پوشان برابر پارس جنوبی جم گفت: یک بازی کاملا هجومی و سرعتی را از استقلال شاهد بودیم و اعتقاد دارم در همان دقایق ابتدایی که دروازه پارس جنوبی باز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشان داد که استقلال این روزها در دستور کارش بازی هجومی است و مطمئنا اگر این روند را در بازی های  آینده ادامه دهد می تواند خود را به بالای جدول برساند. البته تیم های دیگر هم بیکار ننشستند ولی همیشه در فوتبال اتفاقاتی رخ می دهد که غیرقابل پیش بینی است و این اتفاقات غیرمنتظره می تواند کمک موثری به استقلال کند.

وی در ادامه تصریح کرد: بیرون رفتن جباروف به دلیل مصدومیت تاحدودی بر روند تیمی استقلال تاثیر گذاشت اما این تیم آنقدر بی اشتباه بود که خلاء جباروف حس نشد و بازیکنان با تمام قوا به سمت دروازه پارس جنوبی حمله کرده و  توانستند تیمی را که در دور رفت استقلال را دو بر صفر شکست داده بود با نتیجه چهار بر صفر راهی شهر جم کنند.

ورمزیار در خصوص گلزنی علی قربانی هم گفت: این بازیکن در دیدار برابر سایپا و در آخرین لحظات یک ضربه عجیب به توپ زد و لحظه ای که همه انتظار گلزنی از او داشتند او توپ را به بیرون زد و بعد از آن شاهد اتفاقات ناخوشایندی برای این بازیکن بودیم اما خوشحالم او توانست به شرایط ایده آل روحی برگردد. نکته مهم قربانی در این دیدار فضاسازی برای گل دوم بود که توسط بهنام برزای زده شد. گلها و حرکات قربانی در این بازی نشان داد که او یک بازیکن حرفه ای است و اتفاقات ناخوشایند  دیدار برابر سایپا نتوانسته در روند موفقیت او تاثیر بگذارد.

پیشکسوت استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: ترکیب روز گذشته بسیار ایده آل بود و اعتقاد دارم با بازگشت جباروف و روزبه چشمی این ترکیب می تواند یکی از موفق ترین ترکیب های نیم فصل باشد زیرا هم در خط دفاعی و هم در فاز هجومی بازیکنان عالی بودند.

ورمزیار در پایان و در خصوص دیدار روز سه شنبه آبی پوشان برابر نفت آبادان از مرحله نیمه نهایی جام حذفی هم گفت: امیدوارم بازیکنان استقلال با این برد دچار غرور نشوند زیرا در آبادان بازی سختی برابر نفت خواهند داشت و آنها می خواهند با حمایت هوادارانشان و ارائه یک بازی هجومی استقلال را از گردونه جام حذفی کنار بگذارند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۲۱۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم

مارک آندره تراشتگن دروازه‌بان بارسلونا با اشتباهی عجیب در دقیقه ۲۷ موجب گل تساوی والنسیا شد البته این بازی در نهایت ۴ بر ۲ به نفع بارسلونا به پایان رسید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • استقلال می‌خواهد صدای کامیون‌ها را نشنود و راحت بخوابد!
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • امیدوارم با جام برگردیم | فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام