Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛  نشست ستاد هماهنگی بازسازی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در استانداری کرمانشاه تشکیل شد.

محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در این نشست گفت: تا رفع کامل مشکلات مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه، کنار مردم این مناطق خواهیم بود.

وی افزود: هرچند کارهای  خوبی در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه انجام شده، اما با این وجود کارهای زیادی نیز هنوز مانده که باید کمک کنیم به انجام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: قصد دولت این است با تمام وجود به مردم این مناطق کمک کند و از کنار این مساله تا حل تمام مشکلات نخواهیم گذشت.

نوبخت ادامه داد: رفع مشکلات این عزیزان هم مطالبه مقام معظم رهبری از مسئولین است و هم شخص رئیس جمهور با تمام وجود علاقه‌مند و پیگیر رفع مشکلات مردم مناطق زلزله‌زده است.

وی به برخی مسائل پیش آمده در جریان بازدید رییس جمهور از مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه نیز اشاره کرد و افزود: برخی بداخلاقی‌ها مانند اینکه رئیس جمهور در بازدید از مناطق زلزله‌زده از خودرو پیاده نشد و به میان مردم نرفت ما را دلخور و دلسرد نخواهد کرد و با تمام وجود به مردم این مناطق کمک خواهیم کرد، هر چند که رییس جمهور در بازدید از این مناطق به میان مردم رفت و خواست بین آنان سخنرانی کند، ولی چون جایی برای سخنرانی نبود از او خواستند روی ماشین برود و از آنجا با مردم سخن بگوید.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: نیاز است اعتبارات دیگری برای بازسازی مناطق زلزله‌زده تزریق شود.

نوبخت ادامه داد: در اولین جلسه هیأت دولت در روز یکشنبه هفته آینده این موضوع را مطرح خواهیم کرد.

وی افزود: یکسری موارد خاص هم وجود دارد که در سرفصل کمک‌ها دیده نشده و توافق کردیم استاندار استان کرمانشاه این موارد را هماهنگ و اعلام کنند. ما هم اگر از اختیارات سازمان برنامه و بودجه باشد انجام می‌دهیم و اگر نیاز به اخذ اجازه قانونی از هیإت دولت داشت موضوع را در دولت پیگیری خواهیم کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن تقدیر از تلاش استاندار و نمایندگان استان کرمانشاه، خواستار ارائه گزارش پیشرفت کار مناطق زلزله‌زده به صورت هفتگی به او شد.

نوبخت پیش از این جلسه به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه رفت و از نزدیک با مردم این مناطق گفت‌وگو کرد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۲۱۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم های ارزیاب به مناطق زلزله زده خوی/خسارتی گزارش نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، کریم علی نژاد شنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی وقوع زمین لرزه ۴.۲ ریشتری ساعت ۲۱:۳۲ امشب، بلافاصله تیم‌های ارزیاب در سطح شهر و روستاهای اطراف شهرستان ارزیابی‌های اولیه را انجام دادند.

وی اضافه کرد: طی ارزیابی‌های انجام شده، تاکنون در این زلزله خسارات جانی و مالی گزارش نشده است.

فرماندار خوی اظهار کرد: تمام ادارات و نهادهای مسؤول به محض وقوع زلزله به حالت آماده باش درآمدند و این امر همچنان ادامه دارد.

ساعت ۲۱:۳۲ شنبه زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در عمق ۱۳ کیلومتری شهرستان خوی را لرزاند.

کد خبر 6083851

دیگر خبرها

  • دولت یارانه حمل‌ و نقل عمومی را افزایش دهد
  • دولت یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها
  • رئیس سازمان مدیریت بحران : از خط قرمز برداشت از آب‌ های زیرزمینی عبور کرده‌ایم
  • آب، زلزله و سازه‌های ناایمن بحران‌های اصلی کشور
  • موضع امت اسلامی زمینه‌ساز نظم عادلانه جهانی خواهد شد
  • رئیس جمهور: برای مردم پاکستان که از ظلم رژیم صهیونیستی به ستوه آمده‌اند احترام قائلیم
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی
  • رئیس سازمان نظام پرستاری: تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • اعزام تیم های ارزیاب به مناطق زلزله زده خوی/خسارتی گزارش نشده است