Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشکی پوشان امروز در شرایطی به مصاف تراکتورسازی می‌رود که کسب امتیازات کامل در این دیدار برای آنها از نان شب هم واجب‌تر است. ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، تیم‌های فوتبال مشکی پوشان و تراکتورسازی تبریز از ساعتی دیگر در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد مقابل یکدیگر صف آرایی می‌کنند؛ دیداری که کسب امتیاز از آن برای هر دو تیم، از نان شب هم واجب‌تر است و قطعاً خود را به آب و آتش خواهند زد تا دست خالی زمین مسابقه را ترک نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکی‌پوشان این روزها، شرایط خاصی را پشت سر می‌گذارد و بار دیگر شایعات پیرامون کادر فنی این تیم به گوش می‌رسد؛ شایعه‌ای که البته رضا عنایتی روز گذشته آن را تکذیب و اعلام کرد هیچ اولتیماتومی از سوی باشگاه به وی داده نشده است؛ مشکی پوشان همواره از این شایعات و البته متعاقب آن تغییر متعدد کادر فنی خود متضرر شده و معمولاً تغییرات نتیجه معکوس داشته است.

بهرحال امروز رضا عنایتی فارغ از این مسائل باید تیم خود را برای کسب برتری به میدان بفرستد تا تمامی امتیازات را از دیدار برابر تراکتورسازی کسب کند و وضعیت خودش و تیمش را در جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر مقداری بهبود ببخشد؛ برای مشکی پوشان، فردا خیلی دیر است و باید از همین امروز روند امتیازگیری خود را آغاز کند.

قطعاً اگر روند امتیازگیری مشکی پوشان از امروز آغاز نشود، دیگر نباید امید داشت سرنوشت این تیم به روز پایانی لیگ متصل شود زیرا این تیم با این روند نتیجه گیری قطعا خیلی زودتر از هفته‌های پایانی سقوطش مسجل خواهد شد.

مشکی پوشان همین حالا هم 4 امتیاز از تیم بالاسر خود امتیاز کمتر دارد و باید قطعاً تراکتورسازی را در مشهد شکست دهد تا به روزهای آینده امیدوار شود.

از سوی دیگر شکست خوردن تراکتورسازی به این معناست که آنها نیز وارد جرگه فانوس به دستان خواهند شد و آنها نیز بحران را به صورت جدی حس خواهند کرد.

تراکتورسازی با مربی جدید خود درصدد است تجربه شیرینی از مشهد داشته باشد، آنها هفته بعد نیز باید در مشهد به میدان بروند و البته پدیده به عنوان دیگر تیم مشهدی نیز می‌تواند هم نقش موثری در کمک به مشکی پوشان داشته باشد و هم این احتمال وجود دارد که سرمربی جدید تراکتور در همین ابتدای کارش با چالش مشهد مواجه شود و ادامه کار برای وی سخت‌تر شود.

مشکی پوشان امروز باید با تمام قوا به میدان برود و بازیکنان نباید چیزی کم بگذارند، اگر قرار است مشهد در فصل آینده لیگ برتر نیز دو نماینده داشته باشد، موتور مشکی پوشان باید از امروز روشن شود و بتواند پرشورها را در مشهد قربانی کند.

انتهای پیام/م

R41347/P1486/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۲۱۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد

به گزارش قدس خراسان، مصطفی نصیری ورگ اظهار کرد: این قطارهای فوق العاده به منظور تسهیل در سفر زائران حضرت رضا(ع) در تعطیلات پیش رو، از امروز تا ۱۵ اردیبهشت ماه برقرار شده است.

مدیر کل راه آهن خراسان گفت: عرضه بلیت این قطارها نیز از امروز در سکوهای فروش اینترنتی و دفاتر فروش بلیت آژانس های مسافرتی آغاز شده و در مجموع در پنج روز ۶ هزار و ۷۰۰ نفر به ظرفیت جابجایی مسافر در این مسیر ریلی افزوده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟
  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • اصولی: ملی پوشان فوتسال حواله خودرو نمی گیرند/ در جریان انتقال پرسپولیس به مشهد نیستم+ فیلم
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • ملی پوشان اهداف پروازی با دست خالی از قطر بازگشتند