Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع باشگاه تاتنهام از روند رو به رشد تیمش راضی است.

طرفداری- توبی آلدرویرلد، مدافع باشگاه تاتنهام از پیشرفت تیمش در فصول اخیر رضایت داشته و معتقد است که این تیم در مسیر صحیح قرار دارد.

به نقل از اسکای اسپورتس، او در این خصوص بیان کرد:

تاتنهام در فصول اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته است. چند سال است که در جمع چهار تیم برتر حضور داریم و تقریبا نزدیک به فتح لیگ بوده ایم و امسال نیز عملکردمان در لیگ قهرمانان اروپا بهتر از فصول گذشته بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مسیر درستی قرار داریم و می خواهیم با سخت کوشی به اهدافی که در نظر داریم برسیم.

وی تصریح کرد:

بازی در لیگ قهرمانان اروپا به شما کمک می کند زیرا این بالاترین سطح مسابقات بوده و شما می خواهید در آن حضور داشته باشید. این مسابقات به بازیکنان جوان کمک می کند تا به مرور زمان پیشرفت کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۲۱۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی پوش مازندرانی قهرمان مسابقات تیراندازی شد

دریافت 7 MB

بهروز اسکندرنیا رئیس هیأت تیراندازی مازندران در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دومین مرحله مسابقات آزاد اهداف پروازی در بخش اِسکیت در سایت اهداف پروازی ورزشی آزادی برگزار شد و علی دوستی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی به مقام نخست دست یافت.

اسکندرنیا با اشاره به اینکه دومین دوره مسابقات آزاد اهداف پروازی و رنکینگ شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳ در سایت اهداف پروازی با معرفی نفرات برتر در رشته‌های تراپ و اِسکیت به پایان رسید، افزود: در رشته اِسکیت علی دوستی با غلبه بر رقبایی از تهران و گلستان بر سکوی نخست ایستاد.

وی یادآور شد: علی دوستی ملی‌پوش مازندرانی اهداف پروازی بوده که به تازگی از مسابقات جهانی انتخابی المپیک دوحه قطر بازگشته است.

گفتنی است: مراسم اهدای مدال با حضور ناصر رسولی دبیرکل فدراسیون تیراندازی برگزار شد.

کد خبر 6096168

دیگر خبرها

  • تیم بزرگ باید در اروپا بازی کند، کاش برسیم! ‏
  • از سامانه راکتی «رجوم» چه می‌دانیم؟/ +عکس
  • نکونام: ما همه تلاشمان را می‌کنیم، دیگر هر چه شد تقدیر ماست
  • نکونام: تلاشمان را می‌کنیم، دیگر هر چه شد تقدیر ماست
  • نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم
  • آنژ پوستکوعلو: باید برخی از بازیکنان تاتنهام را بفروشیم
  • ملی پوش مازندرانی قهرمان مسابقات تیراندازی شد
  • تصاویر فوق العاده از حمله پهپادهای تهاجمی روسیه به اهداف نظامی در اوکراین | ویدئو
  • کندوان یک‌ طرفه شد
  • در جنگ اقتصادی و فرهنگی باید به آمادگی کامل برسیم