Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، مرحله نیمه نهایی بیست و سومین دوره مسابقات قرآن، نهج البلاغه و اذان خانواده صنعت نفت شمالغرب کشور با حضور 248 نفر از پرسنل به همراه فرزندان و همسرانشان روز پنج‌شنبه پنجم بهمن ماه به میزبانی شرکت پالایش نفت تبریز برگزار شد.

شاکر حقانی، رئیس اداره روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایشگاه نفت تبریز، در این مراسم، گفت: در این دوره از مسابقات 286 نفر از پرسنل به همراه همسران و فرزندانشان از استان های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل و زنجان حضور دارند که در قالب 8 گروه سنی در رشته‌های مفاهیم قرآن کریم، صحیح خوانی، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ تخصصی، حفظ عمومی، نهج البلاغه و اذان شرکت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: در مرحله نیمه نهایی بیست‌وسومین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده صنعت نفت شمالغرب کشور164 نفر از بانوان و 122 نفر از آقایان حضور دارند که با هم به رقابت می پردازند.

حقانی، اظهار کرد: هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد انگیزه جهت درک و فهم بیشتر قرآن کریم، ایجاد فضایی برای تمرین رقابت کردن و تلاش سالم جهت نیل به کمالات انسانی حول محور قرآن کریم، ارتقاء توان خانواده ها در زمینه قرآن کریم و حوزه های مختلف آن، شناسایی استعدادهای قرآنی و معرفی آنها به جامعه و گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه است.

رئیس اداره روابط عمومی و امور بین الملل پالایشگاه نفت تبریز، ادامه داد: ترویج فرهنگ مطالعه قرآن در جامعه و آشنا کردن بیشتر فرزندانمان با ارمان ها و ارزش های اسلامی از اهداف اساسی این مسابقات می‌باشد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۲۱۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران برگزار شد و تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی مسابقات مشخص شدند.

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی، دوشنبه برگزار می‌شود تا تیم‌ها حریفان خود را بشناسند.

سپاهان اصفهان، چادرملوی اردکان، مس رفسنجان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، هوادار تهران، آلومینیوم اراک و ملوان انزلی هشت تیم راه یافته به این مرحله هستند.

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی روز‌های ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال