Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، فاطمه بحرینی درخصوص حضور عروسک‎های غول‎پیکر آبادان در یازدهمین نمایشگاه بین‎المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با بیان این‎که این عروسک‎های غول‎پیکر اساطیر شاهنامه هستند، افزود: در این نمایشگاه سه پرده از شاهنامه را به واسطه این عروسک‎ها به اجرا گذاشتیم.
 
وی گفت: این عروسک‎ها تنها متعلق به خوزستان و جنوب کشور نیستند بلکه ما در خدمت فرهنگ کل کشور هستیم و اساطیری را به واسطه این عروسک‎ها ساختیم که مربوط به کل ایران باشند و همه بتوانند از آن‎ها استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
بحرینی ادامه داد: عروسک‎های ما همان‎گونه که از نام آن‎ها برمی‎آید، غول‎پیکر هستند و همین باعث شده است که مردم به این عروسک‎ها علاقه نشان دهند و جذب این عروسک‎‎ها شوند و متعاقباً شاهد استقبال بی‎نظیری از سوی آنان در اجرای این برنامه‎های عروسکی باشیم.
 
وی خاطرنشان کرد: به دلیل نوع نمایشگاهی که در آن شرکت کرده‎ایم، سعی کردیم مردم را با شخصیت‎ها آشنا سازیم و بواسطه اجرا، این شخصیت‎ها را برای مردم تشریح می‎کنیم.
 
بحرینی با بیان این‎که به همراه گروه عروسک‎های غول‎پیکر منطقه آزاد اروند، تاکنون در نمایشگاه‎ها و جشنواره‎های متعدد خارجی و داخلی از جمله اکسپو قزاقستان و برج میلاد تهران حضور داشته است افزود: خوشبختانه کیفیت نمایشگاه امسال نسبت به سال‎های گذشته بسیار بهتر و حضور و استقبال مردم نیز از برنامه‎های استان خوزستان و کلیت نمایشگاه بسیار پرشور بوده است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۲۲۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید مرزبان جلال اعتماد در بانه+فیلم

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مرزبان جلال اعتماد با حضور مسئولان و مردم در بانه برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بانه، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، پیکر مطهر شهید مرزبان ستواندوم "جلال اعتماد"، بر دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان مرزی بانه تشییع شد.

پیکر مطهر این شهید والامقام با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و همرزمانش و جمعی از مردم تشییع و جهت خاکسپاری به زادگاهش قروه بدرقه شد.

نماینده ولی‌فقیه، استاندار و نمایندگان مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری هر کدام در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت شهید اعتماد را تسلیت گفتند.

شهید ستواندوم "جلال اعتماد" جمعی هنگ مرزی بانه دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری حین انجام وظیفه و در جریان درگیری مسلحانه با گروهک معاند مجروح و امروز به‌دلیل شدت جراحات وارده، به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

شهید "اعتماد" متاهل و اهل شهرستان قروه بوده که از وی یک فرزند دختر خردسال به یادگار مانده است.

 

.

 

 

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید مرزبان جلال اعتماد در بانه+فیلم
  • تور‌های بازدید از نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشور‌ها را فعال کنیم
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها فعال شوند
  • تورهای بازدید نمایشگاه کتاب تهران در دیگر کشورها شوند
  • بازدید رایزن فرهنگی ایران در کابل از نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • حضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت
  • نمایشگاه کتاب کارناوال شادی است
  • نمایشگاه کتاب ظرفیت جذب گردشگران خارجی را دارد
  • بهار کتاب ایران/از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • بهار کتاب ایران؛از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه