Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ در جلسه شورای اقامه نماز آذربایجان غربی که در محل استانداری برگزار شد، با تامین اعتبار احداث 6 نمازخانه بین راهی در استان موافقت شد.

در این جلسه مقرر شد، استانداری آذربایجان غربی و قرارگاه حمزه سیدالشهدا، اعتبار ساخت نمازخانه های بین راهی شامل نمازخانه تخت سلیمان، کمربندی میاندوآب، یادمان شهید بروجردی ( بعد از سه راهی نقده)، جاده شهید کلانتری ارومیه، چهار راه سلماس به تبریز و خوی و همچنین شهرک صنعتی خوی را تامین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای ساخت این نمازخانه ها، 600 میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است.

استاندار آذربایجان غربی در این جلسه با تشریح اهمیت نماز گفت: وظیفه ما فراهم نمودن امکانات برای اقامه نماز است و برای تحقق این امر، تا حد توان مساعدت و تلاش خواهیم نمود.

شهریاری به نقش نماز در کاهش آسیب های اجتماعی هم اشاره کرد و گفت: باید در جهت ترویج فرهنگ نماز در بین اقشار مختلف بویژه جوانان تلاش کنیم و اجازه ندهیم بی تفاوتی نسبت به این فریضه واجب الهی در جامعه بوجود بیاید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه نیز در این جلسه با اشاره به اینکه ضرورت و اهمیت مساله نماز برای همه روشن است، افزود: وظیفه ما این است که محیط و امکانات مورد نیاز برای اقامه نماز را برای مردم فراهم کنیم و اگر این کار را نکنیم در پیشگاه خداوند مسئول هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی همچنین بر لزوم سهل الوصول بودن و در دسترس بودن مساجد و نمازخانه ها برای مردم و همچنین نظارت بر وضعیت نمازخانه ها بویژه نمازخانه های بین راهی تاکید کرد.

انتهای پیام/ح

 تامین اعتبار 6 نمازخانه بین راهی در آذربایجان غربی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۲۳۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مهدی کریمی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته بارش های خوبی را از شمال و جنوب استان ثبت کرده ایم به طوری که بعد از شوط، ۱۲ میلی‌متر بارندگی از خوی و ۱۰ میلی متر نیز از پیرانشهر گزارش شد.

وی اضافه کرد: همچنین ۹.۶ میلی‌متر از سلماس، ۸.۵ میلی متر از ماکو، ۶ میلی متر از سردشت، ۵.۷ میلی متر از چایپاره و ۳.۴ میلی متر از پلدشت ثبت بارندگی داشته ایم.

وی با بیان اینکه در سایر شهرهای استان هم بارشهایی ثبت شده است، اظهار کرد: میزان بارندگی ها در خود شهر ارومیه کمتر از یک میلی متر بود ولی در مناطق انزل و باری حدود سه میلی متر بارندگی ثبت شد.

دیگر خبرها

  • ۷۱ درصد از حجم سدهای آذربایجان‌غربی پر آب است
  • بازش برف و تگرگ بهاری در شهرهای آذربایجان غربی
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • نتانیاهو در دو راهی سخت آتش‌بس یا استعفا
  • نتانیاهو در دو راهی آتش‌بس یا استعفا
  • شهروند خبرنگار؛پیگیری تخریب پل روستایی در چالدران
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود