Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@06:29:14 GMT

ممنوعیت تردد بدون زنجیر چرخ در گردنه حیران آستارا

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۲۳۱۰۰

ممنوعیت تردد بدون زنجیر چرخ در گردنه حیران آستارا

فرمانده پلیس راه آستارا - تالش گفت: خودروهای را که قصد تردد از محورهای کوهستانی غرب استان گیلان از قبیل آقچای ، حیران ، ونه بین به استان اردبیل را دارند ، باید زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

سرگرد «محمد سلیمانی راد» فرمانده پلیس راه آستارا - تالش در گفت‌وگو با ایسنا - منطقه گیلان، خاطر نشان کرد: همانطور که سازمان هواشناسی کشور اعلام کرده بود ، بارش برف و باران در مناطق جلگه ای و کوهستانی استان گیلان و شهرستان مرزی بندر آستارا از روز گذشته (پنج شنبه 5 بهمن) آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این بارش ها در مناطق کوهستانی شهرستان از قبیل آقچای، حیران ، ونه بین و سایر مناطق به صورت برف است که هموطنان باید در صورت الزام در تردد ، نکات ایمنی را رعایت کنند.

سلیمانی راد با اشاره به هشدارهای صادر شده ، داشتن زنجیر چرخ در خودروها را از اولویت ها برشمرد و افزود: پلیس در مواقع ضروری مانع از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در ارتفاعات شهرستان به خصوص گردنه حیران و روستای ونه بین برف به زمین نشسته است ، گفت: با توجه به تداوم بارش ، جاده آستارا به اردبیل باز است و به صورت مداوم توسط نیروهای راهداری نمک پاشی می شود.

فرمانده پلیس راه آستارا - تالش تصریح کرد: از هموطنانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی را دارند تقاضا می‌شود از سالم بودن سیستم گرمایشی وسایل نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.

وی یادآور شد: با توجه به شرایط جوی ، مسافرانی که قصد تردد از محور مذکور را دارند باید باک خودروهای خود را با سوخت مربوطه پر کنند و لباس گرم به همراه داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۲۳۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد از ابتدای محور کرج - چالوس (ابتدای میدان امیرکبیر) تا کندر در زمان اجرای عملیات عمرانی ممنوع بوده و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، آخرین وضعیت راه‌ها به شرح زیر است:

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی

- تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت)

در ضمن محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای دیگر

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج – قزوین حدفاصل گرمدره تا ساسانی و محدوده مهرویلا

- ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پل حصارک تا امامزاده طاهر

- ترافیک سنگین در محور تهران – شهریار در برخی از مقاطع

- ترافیک سنگین در آزادراه تهران – ساوه محدوده رضی آباد

محورهای مسدود غیرشریانی

هشتگرد – طالقان

کمربندی جدید خرانق – یزد

اسپکه – بمپور

یزد – دربید

حاجی آباد – آهنگران

گلشن – سراوان

محور دارای انسداد فصلی پونل – خلخال محدودیت‌های تردد "کارگاه جاده ای مهم (منجر به انسداد) " در استان البرز، محور کرج - چالوس (محدوده کندر) به دلیل انجام عملیات عمرانی (فنس کشی سنگ) از کیلومتر ۱ تا ۶ و مورخ نهم اردیبهشت تا یازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۵:۰۰ تردد از ابتدای محور فوق (ابتدای میدان امیرکبیر) تا کندر در زمان اجرای عملیات ممنوع بوده و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود. کد خبر 748531

دیگر خبرها

  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • وزش تندباد‌های لحظه‌ای و ممنوعیت تردد شناور‌ها در کیش، ۱۲ اردیبهشت
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • تردد کامیون‌ ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود
  • تردد کامیون‌ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود
  • تردد کامیون‌ها از مرز آستارا کند شد
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم