Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@04:14:04 GMT

ثبت 750هزار کانال فارسی در تلگرام

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۲۳۳۸۰

ثبت 750هزار کانال فارسی در تلگرام

رصد فعالیت کاربران ایرانی در شبکه اجتماعی تلگرام نشان می‌دهد که بالغ بر ۷۵۰هزار کانال فارسی در این شبکه ثبت شده و کاربران روزانه بالغ بر ۲.۳ میلیارد بازدید از این کانالها دارند.

ایران آنلاین /آخرین وضعیت فعالیت کاربران ایرانی در شبکه اجتماعی تلگرام برمبنای رصد روزانه ای که توسط پژوهشگاه ملی فضای مجازی وابسته به مرکز ملی فضای مجازی صورت می گیرد، حاکی از آن است که تا روز دوم بهمن ماه جاری بالغ بر ۷۵۴ هزار و ۵۱۶ کانال فارسی در این شبکه پیام رسان به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برآورد فعالیت کاربران ایرانی در این شبکه اجتماعی طی ۱۰ روز اخیر از افزایش بیش از ۱۰ هزار کانال در بازه زمانی ۲۴ دی ماه تا دوم بهمن ماه حکایت دارد. به نحوی که شمار کانال‌های ایجاد شده در تلگرام از ۷۴۳ هزار کانال در اواخر دی ماه به ۷۵۴ هزار کانال رسیده است.

این درحالی است که از این تعداد کانال، ۲۶۴ هزار و ۳۴۷ کانال به روزرسانی می شوند. درهمین حال بررسی ها نشان می دهد که طی ۲۴ساعت به طور متوسط بیش از ۳ میلیون و ۷۵هزار و ۲۲۷ مطلب در این شبکه اجتماعی منتشر می شود که بیشترین آمار مربوط به ساعت ۲۲ شب است و بیش از ۲۸۵ هزار مطلب در این ساعت منتشر شده است. کمترین تعداد مطالب نیز (۱۴ هزار و ۹۵۷ مطلب) در ساعت ۴ صبح منتشر می شود. از سوی دیگر به طور متوسط روزانه در هر کانال حدود ۱۱.۵ مطلب منتشر می شود.

تعداد کل بازدیدهای کانال‌های فارسی شبکه اجتماعی تلگرام نیز در روز دوم بهمن ماه ٢ میلیارد و ۲۸۵ میلیون و ۳۷۰ هزار و ۴۳۹ بازدید برآورد شده است. درهمین حال تعداد بازدید هر مطلب به طور متوسط در کانالها ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ بار اعلام شده است و بیشترین بازدید هر مطلب در کانال ها نیز طی ۱۰ روز اخیر به روز ۳۰ دی ماه باز می گردد که هر مطلب حدود یکهزار و ۳۵ بار بازدید داشته است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۲۳۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر اختصاصی شبکه پاکستانی از اسکورت زمینی و هوایی رئیسی در لاهور

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اقدام متفاوت رئیسی در سفر به پاکستان (فیلم) خیابانی در پایتخت پاکستان به نام «ایران» نامگذاری می‌شود

دیگر خبرها

  • یک تبلیغ ساختار شکن درباره سیگار (عکس)
  • اگر در این ترافیک گیر بیفتید، زندگی‌تان متوقف می‌شود! (عکس)
  • اگر در این ترافیک گیر بیوفتید، زندگی‌تان متوقف می‌شود! (عکس)
  • دو روایت متفاوت ضدانقلاب از یک حادثه
  • تصاویر اختصاصی شبکه پاکستانی از اسکورت زمینی و هوایی رئیسی در لاهور
  • خاطره جالب حسین طیبی از فارسی یاد دادن علیرضا بیرانوند به بازیکن پرتغالی (فیلم)
  • ناکامی اپوزیسیون در سفیدشویی از صهیونیست‌ها
  • خوش آمدگویی نخست وزیر پاکستان به رئیسی به زبان فارسی (فیلم)
  • دارایی کاربران ایرانی در کیف پول تلگرام مسدود شد؟
  • شماری از شهرک نشینان اسرائیلی محل نگه‌داری دام و گوسفندان متعلق به ساکنان کرانه باختری در «برقه» شرق رام‌الله را آتش زدند (فیلم)