Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-16@05:18:17 GMT

بازگشت کارگران پلی اکریل به کار

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۲۳۴۳۵

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان گفت: در حال حاضر 498 نفر از کارگران شرکت پلی اکریل و حدود 13 نفر از کل کارگران شرکت دی‌ام‌تی تحت پوشش بیمه بیکاری هستند که با ورود مواد اولیه خریداری شده از خارج از کشور کلیه کارگران از تاریخ 15 بهمن ماه بازگشت به کار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیف‌الله علیخانی افزود : هزار و 13 نفر از کارگران شرکت پلی اکریل و 170 نفر از کارگران شرکت دی‌ام‌تی در مرحله اول از ابتدای فروردین تا پایان شهریور ماه به مدت 6 ماه تحت پوشش بیمه بیکاری قرار گرفته‌اند.
معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان با اشاره به تعداد افرادی که در استان از بیمه بیکاری استفاده می‌کنند گفت: مقرری بگیران استان تا پایان آبان 96، 24 هزار 950 نفر هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۲۳۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر دارای سه فرزند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فارس گفت: طرح بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بالاتر با حمایت دولت انجام می‌شود.
حسین کمالی افزود: بیمه این طرح در راستای ماده ۲۱ قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده به اجرا درآمده است و بر اساس آن زنان روستایی و عشایر که تاریخ تولد فرزند سوم و بیشتر آن‌ها از اول فروردین ۹۶ به بعد است تا ۳۰ فرورین فرصت دارند به ثبت نام خود برای بهره مندی از بیمه اجتماعی به صورت رایگان اقدام کنند.
مادران غیر شاغل روستایی و عشایر به صورت رایگان تا زمان بازنشستگی تحت پوشش چتر بیمه اجتماعی در این صندوق قرار می‌گیرند.
مشمولان می‌توانند با مراجعه به دفاتر کارگزاری یا به نشانی الکترونیکی WWW.ROOSTAA.IR نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام نمایند.
نداشتن شغل (خانه دار)، سکونت در مناطق روستایی و عشایری و دارای سه فرزند یا بیشتر از شرایط نام نویسی مادران روستایی و عشایری است.
 با تولد فرزند چهارم و پنجم به ازای هر فرزند ۲ سال به سنوات بیمه‌ای مشمول اضافه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۷ درصدی مقرری بگیران بیمه بیکاری
  • توضیحات وزیر کار درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • توضیحات مرتضوی درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر دارای سه فرزند
  • مشکلی بیمه کارگران ساختمانی حل شد؟
  • بیش از ۱۷۰۰ کارگر لرستانی در مشاغل سخت و زیان‌آور بازنشسته شدند
  • دیگر مشکلی برای بیمه کارگران ساختمانی وجود ندارد
  • ۲۵ درصد از عوارض صدور پروانه به عنوان حق بیمه تأمین اجتماعی دریافت می شود
  • ابلاغ نرخ حق بیمه درمان کارمندان، کارگران و بازنشستگان
  • بازگشت ذوب‌آهن به اصفهان بعد از نقص فنی هواپیما