Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فلرس محمدرضا سیفی سرپرست دفتر آموزش و پرورش عشایر کشور اظهار داشت: به منظور توسعه عدالت آموزشی در مناطق محروم مخصوصاً مدارس عشایری، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایجاد سرویس بهداشتی در مدارس عشایری، ایجاد آبخوری مناسب در مناطقی که آب شرب دارند و تغذیه رایگان دانش‌آموزان مناطق مرزی عشایری را درسه مرحله زمانی بر عهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس ساختار و جانمایی، مدارس هدف پیشنهاد شدند تا بر اساس استانداردهای علمی و مسائل تربیتی این بناها ساخته شوند.

سیفی اضافه کرد: نهاد ریاست جمهوری از طریق مدیران متناظر استانی، برای مشخص شدن مدارسی که آب شرب دارند، همکاری لازم را انجام خواهد داد.

سرپرست دفتر آموزش و پرورش عشایر ادامه داد: دفتر آموزش و پرورش عشایر کشور به عنوان دبیرخانه مناطق محروم با هماهنگی معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری موظف است جلسات‌ مشترک را با آستان قدس رضوی، سپاه پاسداران، بنیاد علوی، بنیاد برکت و دیگر نهادهای ذی‌ربط برگزار کند.

وی شروع پروژه احداث سرویس بهداشتی مدارس عشایری کشور توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بر اساس اولویت استانی و شرایط جوی اعلام کرد و افزود: این پروژه به صورت جهادی اجرا شده و معطل بروکراسی و نامه‌نگاری‌های معمول اداری نخواهد ماند.

درحال حاضر 6100 مدرسه عشایری در کشور وجود دارد که 25 درصد آنها فاقد سرویس بهداشتی هستند.

706

سرپرست دفتر آموزش و پرورش عشایر محمدرضاسیفی سپاه ریاست جمهوری مدارس محروم

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۲۳۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین مباشری از اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، خدمات مومنانه و پروژه‌های عمرانی، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و میز خدمت در هفته جهاد سازندگی خبر داد.

فرمانده سپاه ناحیه سروستان همچنین از برگزاری اردوی سلامت ۲ روزه با حضور ۱۵ پزشک متخصص و ویزیت ۸۰۰ بیمار نیازمند، برگزاری بیش از ۱۰ پروژه عمرانی منازل محرومین، خدمات‌رسانی و برگزاری کلاس‌های تقویتی دانش آموزان، سرکشی از خانواده‌های شهدای جهادگر، بازدید از طرح‌های اشتغال‌زایی و برگزاری کلاس خاتم‌کاری و … در هفته جهاد سازندگی خبر داد.

وی در پایان گفت: این برنامه‌ها از ۱۵ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۲ اردیبهشت ماه انجام خواهد گرفت.

کد خبر 6097067

دیگر خبرها

  • شبکه‌ای از دانش‌آموزان سمپاد در نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی شکل می‌گیرد
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • مدارس کشور به واقعیت افزوده مجهز می‌شوند؟
  • آموزش و پرورش زیربنای پیشرفت کشور/ فرهنگ ثبت رسمی در مدارس ترویج شود