Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اعلام این‌که منابع مالی بودجه ۹۶ پروژه های مسکن مهر هنوز تامین نشده است از نمایندگان مجلس درخواست کرد به موضوع تاخیر ۱۱ماهه تامین منابع مالی بودجه ۹۶ این طرح وارد شوند. ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵ اقتصادی اقتصاد کلان و بودجه راه و مسکن نظرات

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سعید غفوری در حاشیه بازدید از پروژه های مسکن مهر پردیس اظهار کرد: یکی از پروژه های مسکن مهر فاز 8  که تا مدتی قبل روند عملیاتی بسیار کندی داشت اکنون ساخت واحدها به سرعت در حال تکمیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر این‌که خوشبختانه فعالیت در بخش پیمانکاری مسکن مهر ( ساخت و ساز) بسیار خوب پیش می‌رود و مشکلی در این زمینه نداریم، تصریح کرد: مشکل اصلی در بخش آماده‌سازی و اجرای دیوارهای حائل است. این پروژه تا مدتی قبل روند بسیار کُندی داشت اما حالا می‌توانیم این نوید را به متقاضیان بدهیمکه همزمان با دهه فجر بخشی از آن را افتتاح کنیم. 

وی با بیان "متاسفانه همچنان در بخش محوطه‌سازی مشکلات بزرگی داریم" افزود: حدود 11 ماه از سال 96 گذشته است اما هنوز منابع مالی که در بودجه سال 96 نیز لحاظ شده به مسکن مهر پردیس تعلق نگرفته است.

وی ادامه داد: از نمایندگان استان تهران در مجلس، مسئولان  وزارت و به خصوص سازمان برنامه و بودجه عاجزانه تقاضا داریم نگاه بیشتر و دقیق تر به این قضیه داشته و کمک حال ما باشند تا بتوانیم زودتر واحدها را در اختیار مردم عزیز قرار داریم.

وی تاکید کرد: امیدواریم این اتفاق بیفتد تا تسریع در اجرای کار داشته باشیم و زودتر واحدها را به مردم تحویل هیم. اگر مبالغی برای آماده‌سازی و محوطه‌سازی نرسد شاید نتوانیم آن‌طور که باید، در این کار پیشرفت داشته باشیم. 

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به بتن ریزی دیوار حائل فاز 9 قدیم پردیس گفت: نمی‌توانیم از آورده مردم هزینه کنیم و باید از منابع دولتی هزینه کنیم. این منابع شامل یارانه‌های مسکن مهر یا اوراق خزانه اسلامی است.

غفوری اظهار کرد: امیدواریم حالا که  در انتهای سال هستیم و شرایط آب و هوایی بسیار مناسب انجام سریع عملیات اجرای است، سازمان برنامه و بودجه هر چه سریعتر اعتبارات در نظر گرفته شده در بودجه سال 96 را برای این مهم به وزارت راه و شهرسازی  ابلاغ کنند تا مبالغی را برای کارهای روبنایی و زیربنایی به پیمانکاران تزریق شده شاهد  پیشرفت فیزیکی خوبی در اجرای این طرح‌ها باشیم.

انتهای پیام/

R1012188/P1012122/S7,77,81/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۲۴۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد

یاسر اکبریان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: براساس آخرین گزارشاتی که در سامانه معاونت بهره‌برداری و توسعه آب شرکت ثبت شده سال ماقبل نیز رقمی حدود ۱۸۰ میلیون متر مکعب تولید داشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: علت افزایش تولید آب پارسال ناشی از توسعه شهرنشینی و افزایش مشترکان شرکت و همچنین اجرای پروژه‌هایی که تامین آب آنها می‌بایست از طریق تاسیسات و منابع آبی شرکت آب و فاضلاب باشد بوده است.

اکبریان درخصوص سرانه مصرف آب لرستانی‌ها بیان کرد: سرانه مصرف آب در استان بین حدود ۲۰۰ لیتر در شبانه روز برای هر شهروند و در سطح کشور بین ۱۸۰ الی تا ۱۹۰ لیتر و مطابق استاندارد کشور کمتر از ۱۵۰ لیتر به ازای هر نفر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان تصریح کرد: یکی از برنامه‌های در دست اجرای شرکت کاهش هدررفت و محاسبه آب بدون درآمد با استفاده از شبکه‌های هوشمند و به روز کردن تجهیزات است.

اکبریان ادامه داد: همچنین با استفاده از آگاهی و اطلاع رسانی به مردم از طریق برنامه‌های فرهنگی تلاش شده مصرف آب هم‌استانی‌ها به سمت نرم کشور و استاندارد‌های بین المللی نزدیک شود.

وی درخصوص تاثیر بارندگی‌های اخیر بر منابع آبی استان افزود: در استان تا اواسط دی ماه شاهد بارندگی‌های آنچنانی نبودیم و همین امر باعث شد منابع آبی کاهشی شود، اما در بازه زمانی بهمن تاکنون و به‌خصوص در اسفندماه بارندگی‌ها مناسب‌تری را شاهد بودیم که در برخی شهر‌ها همچون ازنا و الیگودرز روند تولید منابع آبی منفی نسبت به بازه زمانی بلندمدت کاهشی بوده و لازم است که در این شهر‌ها تمهیدات لازم بکار گیرد.

اکبریان اضافه کرد: در لرستان هیچ‌گونه سدی برای تامین آب شرب پایدار وجود ندارد و بایستی برای تامین آب در فصل گرما تمهیداتی از سوی شرکت و همچنین مردم با استفاده از تمامی ظرفیت‌های استان صورت گیرد تا در فصل گرما از نظر تامین آب شرب با مشکل مواجه نشویم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • آیا منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان جور شده است؟
  • کاهش سهم آموزش و پرورش از بودجه ۱۴۰۳ / ۶۳ درصد منابع دانشگاه فرهنگیان با کسر از حقوق دانشجومعلمان تأمین می‌‎شود
  • قرارداد ۲.۷میلیارد دلاری با پتروشیمی‌ها برای تولید بنزین
  • وصول یک ماهه ۱۰۰۰ میلیارد مالیات از شرکتهای خام فروش صادراتی
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • تاکید بر تامین لاستیک خودرو از منابع معتبر دولتی
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • آمریکا: کمک مالی به کی‌یف برای پرداخت حقوق بازنشستگی نیست
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد