Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: تست الکل ۱۲ درصد از رانندگان پرخطر مثبت اعلام شده که به مراجع قضایی معرفی شده‌اند. ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰ اجتماعی قضایی انتظامی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار حسین رحیمی در دیدار با دادستان تهران و مسئولان قضایی پایتخت، در خصوص مبارزه با تولید و عرضه مشروبات الکلی اظهار کرد: روند تهیه، توزیع و مصرف مشروبات الکلی از کاهش این روند در خصوص مشروبات الکلی خارجی و افزایش آن در خصوص مشروبات دست‌ساز حکایت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی کشفیات پلیس در سال 1396 را نسبت به سال پیش دو برابر اعلام کرد و افزود: افزایش کشفیات به سبب رصد بیشتر و کنترل عوامل انتقال مشروبات خارجی به سوی پایتخت است و محموله‌ها اغلب در شهر‌های اطراف تهران نگه‌داری شده و با خودرو‌های سبک به تهران انتقال می‌یابد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ به کشف چندین محموله مشروبات الکلی طی گشت شبانه اخیر اشاره کرد و با ارائه توضیحاتی در خصوص پراکندگی جغرافیایی مراکز تولید، نگه‌داری، عرضه و مصرف مشروبات الکلی در سطح شهر تهران، اظهار داشت: مصرف مشروبات الکلی، افزایش ارتکاب جرایم خشن و رانندگی حین مستی و تبعات ناشی از آن نظیر تصادفات منجر به فوت یا جرح را در پی داشته و به همین دلیل پلیس تهران عزم جدی در برخورد با این پدیده دارد.

سردار لطفی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ با ارائه آماری در خصوص تعداد مصرف‌کنندگان مشروبات الکلی و آمار سازمان بهداشت جهانی در خصوص میزان مصرف مشروبات الکلی در ایران، آمار کشفیات پلیس در تهران در طی سال‌های 1394 تا 1396 را تحلیل و ارائه کرد و افزود: تست الکل 12 درصد از رانندگان پرخطر مثبت اعلام شده که به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

لطفی در ادامه به ضرورت اتخاذ اقدامات پیشگیرانه در خصوص نوجوانان و جوانان در رابطه با مصرف مشروبات الکلی تاکید کرد.

همچنین سردار ناظری فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در خصوص کشفیات مشروبات الکلی در شهرستان‌های این حوزه و مشکلات موجود در مقابله با این پدیده توضیحاتی ارائه کرد.

انتهای پیام/

R34343/P1014143/S2,20,21/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۲۴۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احسان مؤمنی در خصوص مطالبه گری پلیس از سازمان‌ها گفت: پلیس مطالبه گر است. پلیس از سازمان استاندارد، وزارت صمت، شرکت‌های خودرو ساز در خصوص ایمنی وسیله نقلیه مطالبه گری می‌کند.

وی افزود: پلیس از وزرات راه، شهرداری در خصوص راه و ایمنی راه‌ها مطالبه گری می‌کند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: در خصوص مطالبه گری و رفع نقاط حادثه خیز پلیس ۲۱۲ محل حادثه خیز را مرتفع کرده است که ان‌شاءالله در سال جدید دیگر تصادف منجر به فوت را شاهد نخواهیم بود.

سرهنگ مؤمنی افزود: همچنین ۱۲۸۵ نقطه در شهر تهران با استفاده از نور پردازی، برچسب گذاری و نصب بنر آشکار سازی گردید تا از وقوع تصادفات جلوگیری شود. و به شهروندان بگوید که در این محل‌ها احتمال تصادف وجود دارد.

وی گفت: در معابر بزرگراهی نیز مطالبه گر بوده‌ایم. در این معابر تغییر مسیر خودروها زیاد اتفاق می‌افتد و علت آن هم این بود که نقص تابلو وجود داشت. به همین خاطر ۲۰۰ تابلوی هدایت مسیر به تابلوها اضافه شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: همچنین در ۱۷ محل پهلوگاه اضطراری تعبیه و احداث شد که اگر خدای نکرده در معابر بزرگراهی حادثه‌ای روی داد و وسیله نقلیه‌ای خراب شد این محل‌ها یک معبر امن برای رانندگان و سرنشینان خود روها باشند.

وی افزود: همان گونه که پلیس در بحث آموزش رانندگان که یکی از اضلاع مثلث انسان راه وسیله نقلیه می‌باشد قدم‌های زیادی برداشته و فرهنگ سازی را در دستور کار خود قرار داده است، توقع داریم دیگر سازمان‌ها نیز در این خصوص گام بردارند.

کد خبر 6089487

دیگر خبرها

  • تیراندازی در عروسی جان دو نفر را در عنبرآباد گرفت
  • تیراندازی در عروسی؛ تکرار یک رسم غلط ٢ قربانی گرفت
  • تیراندازی در عروسی/ تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • تیراندازی در عروسی دو نفر را به کام مرگ فرستاد
  • رسم غلط تیراندازی در عروسی عنبرآبادی‌ها دو قربانی برجای گذاشت 
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی
  • تیراندازی در عروسی ۲ قربانی گرفت
  • رفع ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران
  • کودکان و نوجوانان کدام کشور رکورددار سوء مصرف الکل هستند؟
  • انگلیس رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان