Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی می‌گوید که مدافع باتجربه استقلال روی او مرتکب خطای پنالتی شده، اما می‌گوید که خطا نکرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روح‌الله سیف‌اللهی درباره شکست تیمش مقابل استقلال که با اخراج خودش به جنجال هم کشیده شد، اظهار داشت:

من که می‌گویم به استقلال فوتبالی نباختیم، چون اگر بحث فنی بازی را نگاه کنید، می‌بینید که ما حتی پس از ۱۰ نفره شدن چند موقعیت خوب گلزنی داشتیم که متأسفانه توپ‌های ما تبدیل به گل نشد، اما استقلال مجموعاً پنج موقعیت گل داشت که چهار گل به ما زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی در خصوص پنالتی استقلالی‌ها و صحنه‌ای که معتقد بود روی او پنالتی مشابهی رخ داده است اما داور به دلیل تمارض با کارت زرد جریمه‌اش کرد، گفت:

در مورد پنالتی استقلال که نمی‌توانم نظر بدهم، اما کارشناسان ببینند اصلاً خطایی بوده یا نه. اگر خطایی رخ داده، داخل محوطه بوده است یا بیرون از آن. با این حال حرکتی که آقای پژمان منتظری دست گذاشت و باعث به هم خوردن تعادل من شد، صددرصد پنالتی بود. در فیلم بازی هم ببینید مشخص است که مدافع استقلال با دست گذاشتن تعادل من را به‌هم زده است. وقتی سرعت بازیکنی بالا و در حال دویدن باشد با کوچک‌ترین برخوردی زمین می‌خورد و آن صحنه قطعاً پنالتی بود.

روح‌الله سیف‌اللهی ادامه داد:

نمی‌توان گفت که آن صحنه پنالتی نبوده، چون صددرصد پنالتی بود. حتی بچه دو ساله هم می‌تواند تشخیص بدهد که پنالتی صورت گرفته است و نمی‌دانم داور نزدیک به صحنه بود یا نه، اما من آقای کرمانشاهی را نمی‌بخشم. او با اخراج من باعث به هدر رفتن تمام زحمات یک تیم شد، چون تیم ما تیمی نیست که در آزادی چهار گل از استقلال بخورد. ما حتی ۱۰ نفره هم روی دروازه استقلال موقعیت گل داشتیم، اما وقتی تیم ما ۱۰ نفره شد، تمرکز تیم و کادرفنی به‌هم ریخت.

روح‌الله سیف‌اللهی در واکنش به این مسئله که مهدی تارتار گفته است اگر داور برای استقلال پنالتی گرفته، پنالتی روی او واضح‌تر بوده است، اظهار داشت:

آقای تارتار درست می‌گوید و اگر پنالتی استقلالی‌ها پنالتی بود، خطایی که روی من شد، خیلی پنالتی بود. همه دیدند، شما رسانه‌ها، افراد حاضر در ورزشگاه و همه کارشناسان هر دو صحنه را دیدند. با این حال نمی‌دانم چرا آقای منتظری آمده و گفته است نیازی نیست قسم بخورد، اما هیچ خطایی مرتکب نشد و پنالتی نبوده است. نمی‌دانم فیلم را ندیده یا دوست ندارد ببیند که چنین نظری می‌دهد.

روح‌الله سیف‌اللهی در خصوص اینکه تارتار اعلام کرد داور پس از اخراج سیف‌اللهی به سود پارس جنوبی سوت می‌زد تا به نوعی جبران کند و پنالتی لحظه‌های آخر بازی هم به ناحق گرفته شد، گفت:

اینکه دیگر به درد تیم ما نمی‌خورد. پنالتی روی دشتی اصلاً پنالتی نبود و داور پس از اخراج من به نوعی می‌خواست جبران کند و تیم ما را راضی نگه دارد، اما این به درد تیم ما نمی‌خورد. اصلاً داور محروم شود و مادام‌العمر اجازه ندهند قضاوت کند، به چه درد تیم ما می‌خورد؟ ما می‌توانستیم برنده این بازی باشیم، اما با اشتباه داور همه چیز عوض شود. حالا آقای اصفهانیان داور را هم کنار بگذارد، فرقی به حال ما نخواهد کرد.

مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی همچنین خاطر نشان کرد:

ما اکنون از رده دوم جدول به رده چهارم رسیده‌ایم و همه فردا فراموش می‌کنند که چه اتفاقی در بازی با استقلال رخ داد، اما حق یک تیم خورده شد. کارت قرمز من را هم ببخشند، بازهم به درد من یا پارس جنوبی نمی‌خورد، چون دیدار ما با استقلال به لحاظ جدول حساس بود و حالا نه تنها رده دوم جدول را از دست دادیم، بلکه استقلال هم به یک امتیازی ما رسید. ما واقعاً یک هفته زحمت کشیدیم و کادرفنی تلاش کرد که مقابل استقلال پیروز شویم، اما تیم ما را با یک تصمیم از بین بردند. مقابل چشم همه مردم، سر تیم ما را بریدند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۲۴۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی مشکوک آرسنال: درست مثل ال‌کلاسیکو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال از ساعت 15 در ورزشگاه امارات به مصاف بورنموث رفته و نیمه نخست را با گل ساکا از روی نقطه پنالتی برنده به رختکن رفت.

گل از روی پنالتی مشکوکی به ثمر رسید که  در دقیقه 40 رخ داد. کای هاورتز در مصاف تک به تک با گلر او را دریبل زد و سپس به زمین افتاد. داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد ولی بازیکنان بورنموث شدیدا اعتقاد داشتند هاورتز خود را زمین زده و گلر مرتکب خطا نشده است.

صحنه توسط VAR بازبینی شد و کمی بعد تصمیم داور مورد تایید قرار گرفت. در تکرار تصاویر به نظر می رسید هاورتز پای خودش را گیر می اندازد تا سرنگون شود. اینکه گلر در موقعیتی ثابت ایستاده بود و هاورتز انگار داور را فریب می دهد اما هر طور که بود تصمیم داور قبول شد و ساکا نیز آرسنال را پیش انداخت.

این صحنه تا حد زیادی به پنالتی رئال در ال کلاسیکو شباهت داشت. صحنه ای که لوکاس واسکز توسط کوبارسی سرنگون شد و هواداران و بازیکنان بارسا همچنان معتقدند او خودش را به کوبارسی زد تا پنالتی بگیرد و موفق نیز شد.

دیگر خبرها

  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ
  • برنامه و داوران هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • پنالتی مشکوک آرسنال: درست مثل ال‌کلاسیکو (عکس)
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم
  • تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر
  • پنالتی واضح بود، داور نگذاشت PSG ناامید برگردد!
  • عکس| حسرت سرمربی پرسپولیسی از مساوی مقابل استقلال