Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛  تیم های مشکی پوشان دیار خراسان و تراکتورسازی در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال از ساعت 14:30 به مصاف یکدیگر رفتند.

ترکیب مشکی پوشان دیار خراسان:

محمدحسین عین‌افشار، محسن آقایی، مصطفی احمدی، محمدمهدی عسگری، حسین بهرامی،میرهانی هاشمی، نیکولوزی سابانادزه، پیام ملکیان، حسین زامهران، وحید عسگری، قاسم دهنوی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب تراکتورسازی:

جوردی آلمیدا، محمد نادری، محمدرضا مهدی زاده، رضا شربتی، محمد ایران پوریان، مهدی کیانی، مهدی مهدی پور، دانیال اسماعیلی ‌فر، احسان پهلوان، محمد ابراهیمی و ارسلان مطهری.

دقایق بازی:

در دقیقه 29 این دیدار  قاسم دهنوی کارت زرد گرفت.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در حال تکمیل....

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۲۴۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و چهارم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل شمس آذر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های استقلال و شمس آذر قزوین در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در پایان ۴۵ دقیقه اول استقلال یک بر صفر برنده شد.

داور: سید وحید کاظمی

اخطار: -------

گل: مهرداد محمدی (۲۱) (استقلال)

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، محمد حسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، مهرداد محمدی، آرش رضاوند، زبیر نیک نفس، جلال الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو.

ترکیب شمس آذر: علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، امیر محمد نسایی، عیسی مرادی، امیر مسعود سرآبادانی، محمدرضا رضایی، محمد پاپی، حسین گودرزی، صادق آلبوصبیح، هومن ربیع‌زاده و علی آزادمنش.

استقلل مطابق انتظار با حمایت تماشاگران خود بازی را تهاجمی آغاز کرد و فرصت‌هایی را خلق کرد که از دست رفت تا اینکه مهرداد محمدی توانست دروزاه حریف را باز کند و پس از ۱۱ هفته موفق به شکستن طلسم گلزنی‌اش شد. تلاش شمس آذر برای جبران گل در نیمه اول نتیجه‌ای به همراه نداشت تا استقلال برنده بازی در نیمه اول شود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تراکتور بی خمس باخت تا قائمشهر زنده بماند!
  • لیگ برتر فوتبال / نساجی با عبور از تراکتور امیدوار شد
  • نساجی یک تراکتور صفر
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل شمس آذر
  • تساوی بدون گل در نیمه نخست بازی نساجی و تراکتور
  • نساجی - تراکتور؛ گزارش زنده
  • اعلام ترکیب تراکتو برای دیدار با نساجی
  • ترکیب تراکتور بدون خمس زیر و رو شد!
  • معرفی نفرات برتر ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه
  • برد خفیف ایران در نیمه نخست مقابل افغانستان