Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز-ایرنا- استاندار فارس با بیان این که دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری روز شنبه هفتم بهمن ماه جاری به شیراز سفر می کند، گفت: در این سفر، موضوع کمک دولت به حل مشکل بحران آب و زیر ساخت های حمل و نقل این استان پیگیری می شود.

اسماعیل تبادار روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دکتر جهانگیری برای افتتاح دو پروژه بزرگ در فولاد و رینگ اسپرت نی ریز به استان می آید و علاوه بر آن در شورای اداری استان و مجمع ملی جوانان کشور شرکت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: اگر زیرساخت های حمل و نقل در استان فراهم و مشکل کم آبی حل شود به دنبال آن بسیاری از اقدام ها را در مسیر توسعه استان می توان انجام داد.
استاندار فارس یادآور شد: بخشی از بحران آب در این استان بر اثر خشکسالی است و تلاش می کنیم فرایندهایی درنظر بگیریم که از شدت این بحران کاسته شود و البته در این مسیر، نیازمند تخصیص منابع و اعتبار هستیم.
تبادار افزود: اگر دولت به ما کمک کند تا این بحران را در استان کمتر کنیم و از طرفی زیرساخت های مورد نیاز در حمل و نقل جاده ای و ریلی را مهیا کنیم مطمئن هستم بسیاری از کارها را می توانیم با جذب سرمایه گذاری و فراهم کردن اشتغال و تقویت گردشگری انجام دهیم. .
بنابر اعلام مقام های ارشد استان فارس، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری فردا (شنبه) با هدف شرکت در آیین بهره برداری از کارخانه های فولاد غدیر و رینگ سازی در شهرستان نی ریز به استان فارس سفر می کند.
این سفر به دعوت استاندار فارس صورت می گیرد و جهانگیری در بدو ورود به استان در جلسه مجمع ملی جوانان کشور در شیراز حضور می یابد. شرکت در جلسه شورای اداری استان فارس نیز در برنامه های این سفر پیش بینی شده است.
9254 / 2027
خبرنگار: سجاد خسروانیان ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۲۵۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای گواهینامه صلاحیت به 3 شتاب‌دهنده توسط معاونت علمی ریاست جمهوری

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم اعطای گواهینامه صلاحیت فعالیت شتاب‌دهی به سه شتاب‌دهنده‌ با حضور دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور در امر ساماندهی و توسعه زیرساخت‌های فناوری و نوآوری برگزار شد.

 محمدجواد صدری مهر،  دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور در این مراسم اشاره کرد: گواهی صلاحیت، یک گواهی برای اعتباربخشی مجموعه‌های شتاب‌دهنده ها است و از این طریق اعلام می‌کنیم که یک شتاب‌دهنده استانداردهای لازم را پاس کرده است یا خیر.
 
وی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل‌های حمایت از توسعه فعالیت و اعتبار بخشی به شتابدهنده نوآوری، فضای کار اشتراکی نوآوری و مراکز هم آفرینی، تصریح کرد: بر این اساس دیگر مجوز فعالیت برای زیر ساخت‌های نوآوری نخواهیم داشت و برای شتاب‌دهنده‌ها، مراکز نوآوری مجوز صادر نمی‌شود؛ بلکه بر اساس فعالیت آنها گواهی صلاحیت به آنها اعطا خواهد شد.

به گفته وی ، تاکنون ۱۵ گواهی صلاحیت فعالیت شتابدهی شتابدهنده‌های نوآوری صادر شده است.

صدری مهر تأکید کرد: امروز شاهد هستیم، مجموعه‌هایی با عنوان شتاب‌دهنده تشکیل شدند و بعضاً منتورهایی را به کار گرفته‌اند که یک کار تجاری در بازار انجام نداده‌اند و صرفاً با یکسری جملات انگیزشی کارهایی انجام داده‌اند.
 
دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور در ساماندهی و توسعه زیرساخت‌های فناوری و نوآوری با بیان اینکه صدور گواهی صلاحیت منجر به اعتماد سازی می‌شود، گفت: در دور جدید فعالیت شتاب‌دهنده‌ها، رویکرد حمایت هدفمند و متمرکز بر کارهای بزرگ، مد نظر قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع راه آهن جمهوری اسلامی ایران
  • اعطای گواهینامه صلاحیت به 3 شتاب‌دهنده توسط معاونت علمی ریاست جمهوری
  • تصاویر| امضای قراردادهای توسعه شش میدان نفتی با حضور معاون اول رئیس جمهور
  • صرفه‌جویی در منابع آب زیرزمینی فارس با وجود سد درودزن
  • معاون اول رئیس‌جمهور: سرمایه‌گذاری در نفت و گاز از مهمترین حلقه های زنجیره استقلال کشور است
  • تولید سالانه بیش از ۴۱ هزار تن محصولات گلخانه‌ای در استان همدان
  • جذب ۱۸میلیارد تومان تسهیلات توسعه مکانیزاسیون در استان همدان
  • تبریک مخبر به فرماندهان ارتش و سپاه
  • ظرفیت اقامت روزانه مسافرین نوروزی در فارس ۴۱ هزار و ۳۹۰ نفر پیش بینی می شود
  • پیام های تبریک مخبر به فرماندهان ارتش و سپاه