Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان گفت: طرح هجرت دانش آموزی امسال در شش مدرسه و در روستاهای قمیشلو، پوده و شهر دهاقان برگزار و اردوهای جهادی نیز در قالب اردوهای هفت روزه بمنظور ساخت منزل مسکونی در روستای همگین اجرا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دهاقان بیدار؛ سرهنگ هوشنگ نوابی با اشاره به اینکه باید شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در شهرستان و در کشور تحقق پیدا کند افزود: تاکنون از ابتدای سال ۹۶ در شهرستان دهاقان بیش از یکهزار ساعت آموزش مربوط به کارگاههای مختلف در زمینه پرورش قارچ، زنبورعسل، زعفران، آموزش مسائل مهارتی گلخانه، دامداری و طیور، تعمیر وسایل خانگی و… بمنظور تحقق اقتصاد مقاومتی برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان خاطرنشان کرد: مرکز فنی و حرفه ای و جهاد کشاورزی نیز در برگزاری این دوره های آموزشی همکاری لازم را داشته اند.
وی با اشاره به اجرای طرح های حمایتی دانش بنیان در شهرستان دهاقان تصریح کرد: طرح هجرت دانش آموزی امسال در شش مدرسه و در روستاهای قمیشلو، پوده و دهاقان برگزار و اردوهای جهادی نیز در قالب اردوهای هفت روزه بمنظور ساخت منزل مسکونی در روستای همگین و همچنین ساخت سرویس های بهداشتی در روستای دزج اجرا شد.
سرهنگ نوابی با بیان اینکه طرح اردوهای جهادی یکروزه نیز اجرا می شود اظهار کرد: این طرح ها در قالب طرح های مبارزه با آفات گیاهی و باغ ها درمنطقه گلشن و پوده برگزار می شود که هم اکنون نیز درقالب طرح مبارزه با کرم گلوگاه باغ های انار ادامه دارد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان افزود: اجرای طرح محرومیت زدایی که ساخت خانه عالم روستای محمودآباد، کمک به تسطیح پارکینگ و قبرستان روستای علی آباد نیز از جمله طرحهایی است که توسط بسیج سازندگی اجرا شده و خانه عالم روستای کره نیز دردست اقدام است.
وی با اشاره به کاهش زیاد وام های اقتصاد مقاومتی گفت: بمنظور اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی از اواخر آذرماه ثبت نام وام های اقتصاد مقاومتی آغاز شده است.
سرهنگ دوم پاسدار نوابی اظهار کرد: سال گذشته ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده که درقالب پرورش دام و طیور، پرورش ماهی، پرورش قارچ، کشت زعفران، زنبور عسل، کارگاه های نانوایی و…بوده وکارگاه ها و طرح های مذکور نیز راه اندازی شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۲۵۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، کارگاه‌های آموزشی با عنوان «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود.

 این کارگاه‌ها با شعار «همیشه با یک مشاور درد دل کن» در بوستان بهشت مادران در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با هدف اهمیت و لزوم مشاور برای همه، مشاوره‌های انفرادی و گروهی برگزار می‌شود.

مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره کودک و نوجوان، تست‌های روانشناسی و تست هوش کودکان از جمله مشاوره‌های انفرادی است که در «روانشناسی خودمانی» در نظر گرفته شده است.

در مباحث گروه درمانی نیز مهارت‌های زناشویی مشکلات زوجین، مهارت‌های فرزندپرروی، اضطراب کودکان و تربیت جنسی بررسی خواهد شد.

علاقمندان برای بهره‌مندی از مشاوره‌های انفرادی، گروهی و کارگاه‌های آموزشی می‌توانند با شماره‌های ۲۲۸۸۱۱۱۵ و ۱۶، ۲۲۸۸۶۰۴۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی