Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@11:33:00 GMT

در مقابل توطئه ها بر منافع ملی تمرکز کنیم

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۲۵۵۷۰

در مقابل توطئه ها بر منافع ملی تمرکز کنیم

اصفهان- ایرنا- نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان و امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به توطئه های گفت : همه باید باهم باشیم و درمقابله با دشمنان بر منافع ملی تمرکز کنیم.

به گزارش ایرنا آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر اصفهان که درمصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد افزود: حضور در صحنه، جریان شناسی، زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام راحل و شهدا و امید به نصرت الهی، ظلم ستیزی، و نیز بهبود وضعیت اقتصادی مردم از جمله اقدام هایی است که توطئه دشمنان انقلاب را نقش برآب می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان افزود: باید همه ما با هم باشیم و استقامت کنیم تا امداد الهی همواره بر سر ما باشد همانگونه که در 40 سال گذشته با ما بوده است.
مهدوی با اشاره به سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود: این انقلاب یک معجزه الهی بود و بقای آن انقلاب خود یک معجزه است.
امام جمعه موقت اصفهان، اراده الهی، توجه اهل بیت (ع)، جوانان زمان انقلاب، بصیرت و آگاهی ملت که موجب استقامت آن ها شد و روحیه جهادی و انقلابی از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود و انقلاب اسلامی ایران با ایستادگی، هوشیاری و بصیرت انقلابی ملت و رهبری تا ظهور و حکومت ولی عصر (عج) تداوم خواهد داشت.
آیت الله مهدوی اظهار کرد: پیگیری برای ایجاد ائتلاف منطقه ای علیه ایران، رشد تفکر افراطی و تکفیری، برافروختن آتش فتنه در عراق و سوریه و افغانستان، تضعیف نیروی مقاومت و حزب الله لبنان و تضعیف قدرت موشکی ایران پنج توطئه خارجی استکبار جهانی علیه ایران است.
وی درباره توطئه های داخلی در ایران نیز گفت: ترویج فساد و منکرات، ایجاد شبهات زیاد برای جوانان، حذف تدریجی انقلابیون، ترویج عرفان های کاذب و دفاع از بهائیت و حلقه های عرفانی و نیز تضعیف روحیه ملت و جوانان از طریق شایعات، توطئه هایی است که دشمنان از راه فضای مجازی در ایران دنبال می کنند.
نمازعبادی سیاسی جمعه این هفته اصفهان قرار بود به امامت حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان و امام جمعه موقت اصفهان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اقامه شود که به دلیل کسالت جسمی وی به امامت آیت الله سید ابوالحسن مهدوی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان و امام جمعه موقت اصفهان اقامه شد.
در پایان نمازجمعه شهر اصفهان پیکر احمد نصر آزادانی شهید جانباز 70 درصد قطع نخاع از ناحیه گردن که پس از سی سال تحمل درد و رنج به مقام والای شهادت نائل شد به سمت گلستان شهدای اصفهان تشییع و به خاک سپرده شد.
پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته کمال حیدری، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به مناسبت روز پرستار به ایراد سخنرانی پرداخت.
میلاد حضرت زینب (س) در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران، به عنوان هفته روز پرستار نامگذاری شده است.
ت/7135 ** خبرنگار: فرزانه سادات مدنیون * انتشار: سلطانمرادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۲۵۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواشناسی اصفهان برای سامانه همرفتی هشدار سطح زرد صادر کرد

به گزارش خبرنگار مهر، هشدار سطح زرد رنگ زمانی صادر می‌شود که رخداد پدیده‌ای جوی ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی ایجاد کند. هشدار زرد رنگ برای آگاهی مردم صادر می‌شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده‌ای جوی که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد، داشته باشند؛ همچنین از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدارها قرار می‌گیرند تا اگر لازم باشد تمهیداتی بیندیشند.

بر همین اساس اداره کل هواشناسی استان اصفهان ظهر یکشنبه با صدور هشدار سطح زرد اعلام کرد که سامانه ناپایدار همرفتی دارای رطوبت کم از بعد از ظهر دوشنبه تا اواخر چهارشنبه (هفدهم تا نوزدهم اردیبهشت) استان اصفهان را فرا خواهد گرفت که اوج فعالیت آن به صورت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان، طی ۷۲ ساعت آینده وزش باد به نسبت شدید تا شدید، وقوع توفان لحظه‌ای، بارش رگبار بهاری، مه آلودی در اواخر وقت و اوایل روز، بارش موقت تگرگ در مناطق مستعد و وقوع رعد و برق و صاعقه در همه مناطق استان به ویژه شهر اصفهان، آران و بیدگل، اردستان، اسلام آباد موگویی، انارک، بویین و میان دشت، سمیرم، چادگان، خمینی شهر، خوانسار، خور و بیابانک، شاهین شهر و میمه، فریدن (داران)، دهاقان، لنجان، زواره، نائین، نجف آباد، مورچه خورت، نطنز، فرودگاه اصفهان، گلپایگان، کوهپایه، کبوتر آباد، کاشان، دهق، شهرضا، فلاورجان، مبارکه، مهاباد، نائین، نجف آباد و ورزنه را فرا می‌گیرد.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان نسبت به مخاطراتی چون احتمال سقوط از ارتفاع، شکستن درختان فرسوده، ریزش ساختمان‌های سست، خسارت به سازه‌های موقت و صنایع کشاورزی، کاهش دید و اختلال در تردد شهری و روستایی، شکل‌گیری روان آب و اختلال در تردد در سطح جاده‌ها و معابر شهری، ایجاد روان آب و سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها هشدار داده و توصیه کرده است که هموطنان طی سه روز آینده در سفرهای بین شهری احتیاط کنند و از فعالیت‌های کوه نوردی و گردشگری بپرهیزند.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان در این اطلاعیه همچنین بر لزوم اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، عدم اتراق در زیر ساختمان‌های نیمه ساز و درختان فرسوده و اتخاذ تدابیر در فعالیت‌های کشاورزی و دامداری تاکید کرده است.

کد خبر 6097100

دیگر خبرها

  • روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • مشاوران شما بیت‌هایی بهتر از شاهنامه را می‌توانستند پیدا کنند
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • معمایی که امام درباره رژیم صهیونیستی مطرح کرد چه بود؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از شاهنامه | لااقل بیت هایی بهتر پیدا می‌کردید
  • هواشناسی اصفهان برای سامانه همرفتی هشدار سطح زرد صادر کرد
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • بیداری فرهیختگان در غرب