Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-01@11:54:35 GMT

افزودن سوابق پزشکی کاربران در نسخه بعدی iOS

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۲۶۶۶۹

پول‌نیوز - شرکت اپل تحت تاثیر توجه بیشتر به سلامتی کاربرانش، قصد دارد در نسخه بروزرسانی جدید سیستم عامل iOS خدمات سلامتی بیشتری را فراهم کند.
از آنجایی که این روزها توجه کاربران به وضعیت سلامت و بهداشت و همچنین کیفیت زندگی شان افزایش یافته است، غول های تکنولویی نیز تصمیم  گرفته اند در همین راستا خدمات بیشتری را برای کاربرانشان فر اهم کنند تا بدین وسیله رضایت آنها را نیز جلب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حالا شرکت آمریکایی اپل نیز در همین راستا قصد دارد سوابق پزشکی کاربرانش را در نسخه بروزرسانی شده و جدید سیستم عامل iOS که قرار است در بهار پیش رو ارائه و عرضه کند، به محصولات خود بیفزاید.
اپل برنامه‌های بیش‌تری برای رسیدگی به وضعیت سلامت ما دارد و قصد دارد خدمات سلامتی بیش‌تری را برای مشتریان خود فراهم کند. سوابق پزشکی که در آغاز کار در دوازده مرکز پزشکی در دسترس بیماران خواهد بود، تمام سوابق بیماری و سلامت فرد مانند آلرژی، وضعیت واکسیناسیون، شرایط درمان، نتایج آزمایشگاهی، داروهای مصرفی، روند درمان و وضعیت اعضای حیاتی بدن را کنار هم قرار می‌دهد و زمانی که این اطلاعات به‌روزرسانی شوند، بیمار اطلاعیه ‌ای از همه این اطلاعات دریافت خواهد کرد.
این ویژگی جدید در محصولات اپل این امکان را به کاربران می دهد تا از آخرین و بروز ترین وضعیت سلامتی خود آگاه بوده و به دنبال درمان های لازم و مورد نیازشان بروند. همانطور که قابلیت شمارش گام های برداشته شده در گوشی های آیفون و بررسی ضربان قلب در ساعت های هوشمند اپل از استقبال بی نظیری برخوردار شد، انتظار می رود این قابلیت جدید نیز خبر خوشایندی برای بسیاری از کاربران محصولات اپل به شمار رفته و با استقبال خوبی مواجه شود.
اپل در این خصوص خاطرنشان کرده است که این سوابق پزشکی توسط رمز عبور آیفون کاربر رمزگذاری و محافظت می‌شوند و جای هیچ گونه نگرانی برای افشای اطلاعاتشان وجود نخواهد داشت.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۲۶۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد

غلامحسین کرباسچی مدیرمسئول روزنامه هم‌میهن، در تحلیل مصاحبه‌ی اخیر مهدی نصیری با بی‌بی‌سی گفت: من اصلا ایشان را آدم متعادلی نمی‌دانم که بخواهد طرح و رویکردی بدهد. ایشان یک زمانی شاگرد آقای شریعتمداری در کیهان بود، آنقدر فحاشی و ناسزا به همه اصلاح‌طلبان و شخصیت‌های محترم از جمله مرحوم آقای هاشمی، آقای خاتمی و همین آقای تاج‌زاده و امثال آقای تاج‌زاده کرد و حالا آدم باید چه روحیه و رویی داشته باشد که حالا با این حد از افراط یک مرتبه این طرف صفحه بیاید.

وی در گفتگو با ما ادامه داد: آقای نصیری یک آدم افراطی است که نه آن طرف حرف‌هایش درست بود و نه این طرف حرف صحیحی زده که بخواهد نمایندگی کسی از اصلاح‌طلبان را برعهده داشته باشد. در آن طرف هم، اگر کسی از مخالفین نظام سوابق ایشان را بررسی کنند، می‌فهمند که ایشان آدم متعادلی نیست.

کرباسچی اظهار داشت: کسی حرف او را حساب نمی‌کند که بخواهد چنین طرحی بدهد. حالا موضع‌گیری‌های اصلاح‌طلبان، به ویژه شخص آقای تاجزاده و آقای موسوی خیلی مشخص است به نظرم ایشان تعادل ندارد و لازم نیست درباره آن صحبت شود.

نصیری می‌خواهد خودش را مطرح کند که از گردونه حذف نشود

وی در پاسخ به این سوال که طرح این موضوع از سوی آقای نصیری دارای چه اهدافی است، گفت: آقای نصیری آدمی است که می‌خواهد خودش را مطرح کند و حرف‌های شاذ می‌زند. زمانی فکر می‌کردم ایشان از طرف همین آدم‌های افراطی مأموریت دارد تا طوری حرف بزند که اگر حرف‌های معقولی زد، جایگاهی پیدا نکند و بگویند فلانی بهترین حرف را برای بی اعتبار کردن حرف‌های انتقادی صحیح می‌زند.

کرباسچی تصریح کرد: اهداف خاصی پشت این موضوع نمی‌بینم و فقط می‌خواهد خودش را مطرح کند که از گردونه حذف نشود. سوابق او آنچنان است که برای آدم‌های اصلاح‌طلب خیلی روشن بوده و کسی حرف‌های ایشان را به بهای بهشت نمی‌دهد. سعی می‌کند حرف‌های تندتری بزند که جایگاهی برای خودش جذب کند.

نصیری فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد

وی گفت: نصیری آن زمانی هم که در کیهان و پیش آقای شریعتمداری بود و جا‌های عمومی کشور در دست آنان قرار داشت، فضاحتی علیه شخصیت‌های ملی، مذهبی و فرهنگی به وجود آورد و آن همه توهین، ناسزا و تهمت علیه آن افراد زد که آن زمان هم معلوم بود که ایشان تعادل ندارد. در حال حاضر هم به دنبال همان مسیر است فقط ورق را برگردانده است. می‌داند که کسی به او وقعی نمی‌گذارد و جایگاهی ندارد، می‌خواهد این سمت افراط را بگیرد تا دیگران به حرف او گوش بدهند.

کرباسچی تاکید کرد: به نظر من آقای نصیری نه جایگاهی در محافل اصلاح‌طلب‌ها دارد، با توجه به سوابق ایشان، برانداز‌ها می‌فهمند که فقط به درد همین تبلیغات در رسانه‌هایی مانند بی‌بی‌سی می‌خورد که مثلا حرف تازه‌ای زده شود. در هر صورت ایشان جایگاهی ندارد.

منبع: ایلنا

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • ببینید | فرصت چهار روزه پشت کنکوری‌ها برای مشاهده و چک سوابق تحصیلی
  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد
  • ویدئوی عجیب از وضعیت آموزشی دانشجویان دندانپزشکی 
  • وضعیت نشر کتاب‌های حوزه پزشکی
  • تحلیل وضعیت نشر کتاب‌های حوزه پزشکی
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالج: او برای بازگشت به میادین آماده است!
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران
  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه