Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@14:48:28 GMT

فولاد به رده دوم برگشت

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۲۶۸۶۳

فولاد به رده دوم برگشت

تیم فوتبال فولاد خوزستان با برتری مقابل سپاهان اصفهان به رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر بازگشت.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال فولاد خوزستان با برتری مقابل سپاهان اصفهان به رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر بازگشت.    هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) با دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان از ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان پیگیری شد که در پایان این دیدار تیم فولاد خوزستان موفق شد با یک گل از سد میزبانش بگذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تک گل این دیدار را حسن بیت‌سعید در دقیقه ۵۷ به ثمر رساند تا تیمش به سه امتیازی شیرین دست یابد.

قضاوت این دیدار را موعود بنیادی‌فر برعهده داشت. او در این دیدار به یوسف وکیا، پیمان شیرزادی و رحیم زهیوی از تیم فولاد و مهدی شریفی و سیاوش یزدانی از تیم سپاهان کارت زرد نشان داد. داور همچنین در دقیقه ۱+۹۰ عزت‌الله پورقاز، مدافع سپاهان را از زمین اخراج کرد.

تیم فولاد با برتری در این دیدار ۳۶ امتیازی شد و دوباره به رده دوم جدول رده‌بندی برگشت، اما تیم سپاهان که هفته گذشته زلاتکو کرانچار از هدایت این تیم کنار رفت، با سرمربیگری موقت کریم قنبری نیز شکست خورد و با ۲۰ امتیاز به رده سیزدهم جدول سقوط کرد. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003FxP

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۲۶۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ پاس همدان از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج میزبان فولاد ب خوزستان بود، که در پایان تیم پاس ۲ بر یک حریف خود را شکست داد.

 گل‌های تیم پاس را رضا حسینی در دقیقه ۵۰ و نادر هوشیار در دقیقه ۸۵ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

تک گل فولاد ب خوزستان را هم امیرحسین لارزی دقیقه ۵۷ از روی نقطه پنالتی زد.

تیم پاس همدان با این پیروزی ۳۲ امتیازی شد و به رده ششم جدول گروه اول صعود کرد.

تیم آریان همدان هم که با ۳۱ امتیاز در رده هفتم گروه دوم قرار دارد، از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه فردا، ۱۱ اردیبهشت در بندرعباس میهمان تیم رده ششمی و ۳۱ امتیازی فولاد هرمزگان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • پارما به سری A برگشت
  • توقف مدعیان قهرمانی به سود استقلال/ قعر در دست خوزستانی‌ها!
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول