Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج – هفته چهارم لیگ برتر فوتسال استان کردستان با برگزاری سه بازی در شهرهای مختلف این استان پیگیری شد و دو تیم چاپ معلم و شهدای کرانی پیروز شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر امروز جمعه مسابقات هفته چهارم لیگ برتر استان کردستان در شهرهای مختلف پیگیری شد و تیم چاپ معلم سنندج در مهمترین بازی هفته به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سالن ورزشی انتظام سنندج دو تیم رتبه اول و دومی جدول مسابقات یعنی چاپ گلی و چاپ معلم به مصاف هم رفتند و تیم چاپ معلم توانست با ارائه یک بازی خوب حریف خود را با سه گل از پیش روی بردارد.

شاگران اسعد امجدی که در نیمه اول با یک گل از حریف خود عقب افتاده بودند در نیمه دوم این بازی و در سه نوبت موفق به گلزنی شده و صدرنشین رقابت های لیگ برتر فوتسال کردستان یعنی چاپ گلی را شکست دادند

در دیگر بازی امروز فراز کرد سنندج در مصاف با شورای دلبران به تساوی شش بر شش دست پیدا کرد.

در سومین دیدار نیز دیدار دو تیم شهدای کرانی موفق شد با نتیجه هشت بر پنج سپهرگروس بیجار را از پیش روی بردارد.

با پایان رقابت های لیگ برتر فوتسال استان کردستان در هفته چهارم دو تیم چاپ معلم و چاپ گلی هر دو با کسب ۹ امتیاز در صدر جدول رقابت ها قرار گرفته اند و تفاضل گل چاپ گلی از چاپ معلم بیشتر است و به همین دلیل صدرنشین رقابت هاست.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۲۷۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی ملوان و هوادار + پخش آنلاین

پخش زنده بازی ملوان و هوادار در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ملوان و هوادار امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز ملوان و هوادار

لیگ برتر ایران (ملوان - هوادار) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 751001

دیگر خبرها

  • مدعیان پیروز شدند
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • ساعت پخش زنده بازی ملوان و هوادار + پخش آنلاین
  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • آمار باورنکردنی: با صلاح خیال‌تان راحت باشد!
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • مریوان رکورددار بارش باران در کردستان