Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجید جلالی پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس گفت: سرنوشت بازی در یک ربع اول رقم خورد. پرسپولیس با این مهاجمانی که دارد می‌تواند از هر توپی گل بسازد. ما در یک ربع اول بازی خیلی بد بودیم. بعد از آن در حد بضاعت خود تلاش کریم.

او در ادامه گفت: ما در این هفت، هشت بازی اخیر علی‌رقم بازی‌های خوبمان نتایج خوبی نگرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وظیفه من است که تیم را بهتر کنم.

جلالی درباره تیم‌های پایه پیکان گفت: ما خیلی بودجه برای نقل و انتقالات بازیکنان نداریم. این کار برای آینده باشگاه بهتر است. ما با این بودجه‌ها توان رقابت با بقیه تیم ها را نداریم.

او درباره بهترین بازیکنان خارجی لیگ گفت: من تمام بازیکنان خارجی را ندیدم که بخواهم نظر بدهم. ما در دور رفت مقابل پرسپولیس زود گل زدیم و از آن دفاع کردیم اما در بازی برگشت برعکس شد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان ادامه داد: بازی کردن ما مقابل پرسپولیس همیشه دو حالت دارد یا برنده می‌شویم که می‌گویند پرسپولیس خوب نبوده و یا شکست می‌خوریم که می‌گویند پرسپولیس خوب بوده است. در واقع ما هیچ جای این معادله قرار نداریم. اگر ما جلو می‌افتادیم و دفاع می‌کردیم فضای غیر منصفانه و نامناسبی پیش می‌آمد و فحش می‌خوردیم. پرسپولیس به تمام معنا بهترین تیم ایران است و البته این تیم شایسته قهرمانی است. باید پیشاپیش این قهرمانی را به برانکو و شاگردانش تبریک بگویم.

مجید جلالی در پایان درباره ایستا بودن دفاع راستش در نیمه نخست گفت: من این پیش‌بینی را نکرده بودم که در ۱۰ دقیقه ابتدایی ۲ گل دریافت می‌کنیم و حتی چیزهایی از این قبیل قابل پیش‌بینی نیستند. ما بر اساس تفکر اولیه خود تاکتیکی را به بازیکنان می‌گوییم اما با توجه به جریان بازی این تاکتیک‌ها تغییر خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۲۷۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«احمدعباسی» آقای گل جام ملت‌ها شد

 سعید احمدعباسی، راس تیم ملی فوتسال ایران به عنوان بهترین بازیکن جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ انتخاب شد.

سعید احمدعباسی که یکی از بازیکنان باتجربه تیم ملی است، در این مسابقات از بازیکنان تاثیرگذار ایران بود و توانست ۸ گل در این مسابقات به ثمر برساند که یکی از آنها در دیدار فینال و در جریان پیروزی ۴ بر ۱ برابر تایلند بود.

باقر محمدی، دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ایران به عنوان بهترین دروازه‌بان جام انتخاب شد.

همچنین تیم فوتبال تایلند، جایزه بازی جوانمردانه را دریافت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • «احمدعباسی» آقای گل جام ملت‌ها شد
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • خلاصه بازی آلومینیوم و پرسپولیس؛ بدون شک بهترین بازی سال‌های اخیر ایران + ویدئو