Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته گفت بااشاره به  پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و برچیدن سلطنت طاغوت گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی به جای سلطه آمریکا و استکبار جهانی، حکومت الله را برگزیدند و نیروهای نظامی آن رژیم به جای رژه رفتن در برابر شاه، اطاعت از قرآن کریم را انتخاب کردند و همه این انتخابها جای شکرگزاری دارد و باید گرامیداشت ایام الله دهه فجر به بهترین نحو گرامی داشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: حجت الاسلام و المسلمین حسنی از محورهای خلق حماسه 2 بهمن مردم ارومیه بود و در کنار این مجاهد نستوه بسیاری از علما از جمله آیت الله قریشی، مرحوم حجت الاسلام والمسلمین قره باغی  تاثیرگذار بودند و باید باید رشادتهای آنها برای فرزندان این سرزمین تشریح شود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه همچنین به اهمیت قرض الحسنه در نظام اقتصادی جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: متولیان اقتصادی و مسئولان بانکها در کنار تبلیغ سپرده گزاری، باید قرض الحسنه را نیز به عنوان سنت سفارش شده در جامعه ترویج کنند.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی تصریح کرد: تقویت فرهنگ مهرورزی و دلسوزی در جامعه با عمل به رویه قرض الحسنه حرص و ولع را از مردم دورمی کند و جامعه را به برکت می رساند. خطیب نماز جمعه ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح جایگاه پرستار در دین مبین اسلام پرداخت و گفت: انتخاب سالروز میلاد باسعادت حضرت زینب کبری (س) بهترین انتخاب برای روز پرستار است و اگر پرستاران جامعه با نیت خالص انجام وظیفه کنند قطعا بهشت الهی پاداش شغل و خدمت آنها خواهد بود.
وی در خصوص مباحث خانواده نیز به اهمیت تربیت قرآنی و نرم خویی و نیکو سخن گفتن اشاره کرد و گفت: متانت در کلام نشانه ایمان و تربیت دینی است و مسلمانان باید با متانت و نرم خویی سخن بگویند و این سنت حسنه را به فرزندان خود آموزش دهند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در بین خطبه های نماز به مناسبت روز پرستار از آقای باباجانی پرستار حجت الاسلام والمسلمین حسنی به پاس سالها مراقبت از این مجاهد نستوه قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۲۷۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه

مدیرکل امور عشایری آذربایجان‌غربی گفت: برای دامداران عشایر شهرستان ارومیه ۷۰۰ تن نهاده‌های دامی شامل جو، کنسانتره، سبوس و ذرت تأمین و توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، علی ناجی، امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در دیدار با فرماندار شهرستان ارومیه با اشاره به پیگیری‌های مستمر فرماندار برای رفع محرومیت از چهره مناطق مرزی و حمایت از جامعه عشایری شهرستان اظهار کرد: در بخش عمرانی جهت تأمین و توزیع لوله برای آب شرب سالم بهداشتی، تأمین و توزیع آبشخوری دامی، تأمین و توزیع پنل خورشیدی و مرمت و بازسازی ایل راه عشایری جمعاً به ارزش ۹ میلیارد ریال هزینه شده است.‌

️وی افزود: در بخش حمایت از عشایر شهرستان جهت تأمین و توزیع آرد خام عشایری سالانه نزدیک به هزار و ۹۲۴ تن با آرد ترمیمی در زمان کوچ برای خانوار عشایری که فاقد نانوایی روستایی هستند، تأمین و توزیع می‌شود.

مدیرکل امور عشایری آذربایجان‌غربی گفت: برای دامداران عشایر شهرستان ارومیه ۷۰۰ تن نهاده‌های دامی شامل جو، کنسانتره، سبوس و ذرت تأمین و توزیع شده است.

ناجی در مورد تأمین کالاهای تنظیم بازار عشایر هم ادامه داد: ۲۵ تن شکر و ۷۵ تن برنج وارداتی تأمین و توزیع شده است.

️وی در مورد پروژه‌های پیش‌بینی شده شهرستان ارومیه در حوزه عشایری تصریح کرد: برای سال‌جاری هشت پروژه در روستاهای قشلاقی و ییلاقی شهرستان با ۱۴۲ میلیارد ریال اعتبارات پیش‌بینی شده است.

کد خبر 749093

دیگر خبرها

  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود
  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است
  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • امر به معروف در حجاب به گونه‌ای باشد که مردم به اصل نظام بدبین نشوند
  • جایگاه گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب؟
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟