Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@08:23:10 GMT

خودداری استانداری فارس از ابلاغ حکم فرماندار لامرد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۲۷۹۵۱

خودداری استانداری فارس از ابلاغ حکم فرماندار لامرد

استانداری فارس بدلایل نامعلومی از ابلاغ حکم فرمانداری سرپرست فرمانداری لامرد خودداری می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از لامرود، محمد اسداللهی که تاکنون به عنوان سرپرست در فرمانداری لامرد مشغول به خدمت بوده، طی دو هفته گذشته با انجام مصاحبه و گرفتن تاییدیه لازم در وزارت کشور، رسما به عنوان فرماندار لامرد معرفی گردیده، اما استانداری فارس بدلایل نامعلومی از ابلاغ آن‌خودداری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  حال باید دید با صدور این حکم آیا قصه پر غصه شبانی نژاد پایان خواهد یافت و یا اینکه همچنان علوی جوان بر جلوس شبانی نژاد پافشاری خواهد کرد.   صرفا جهت اطلاع وزیر کشور و استاندار محترم:   پس از نامه سازمان بازرسی در خصوص شبهات و تخلفات مطرح شده در زمان شهردار سابق لامرد، در تاریخ یکم بهمن ماه ۹۶ جلسه دادگاهی در شعبه بیستم مجمع قضایی فرهنگ شهر، برگزار شده است.   حال سوال اینجاست وزارت کشور و استانداری فارس بر اساس کدام منطق فردی را بر صندلی فرمانداری لامرد خواهند نشاند که پرونده تخلفات وی همچنان در دادگاه باز و نتیجه آن مشخص نشده است؟   اگر خدای ناکرده طی روزهای آینده حکم دادگاه علیه وی صادر شود، باز هم لامرد باید شاهد تغییر سریع مدیری دیگر باشد و مجددا ضربه مهلکی بر پیکره لامرد وارد شود؟!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۲۷۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم محمود مهرابی قابل فرجام‌خواهی در دیوان عالی کشور است

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در روزهای اخیر رسانه‌های ضد انقلاب مدعی شدند فردی به نام «محمود مهرابی» به دلیل فعالیت در فضای مجازی به اعدام محکوم شده است.

بر اساس بررسی‌های انجام شده و مستندات موجود در پرونده، این فرد در آشوب‌های سال ۱۴۰۱ در فضای مجازی اقدام به انتشار مطالبی اعم از آموزش استفاده از سلاح‌های دست‌ساز، دعوت به تخریب اموال عمومی، تحریک مردم به جنگ و کشتار و توهین به مقدسات کرده است.

همچنین متهم مورد اشاره دارای ۵۲ شاکی خصوصی است که به دلیل نشر اکاذیب، از وی شکایت کرده‌اند.

دادگاه رسیدگی به اتهامات مهرابی با حضور ۲ وکیل وی برگزار شده است.

حکم دادگاه بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حکم محمود مهرابی قابل فرجام‌خواهی در دیوان عالی کشور است
  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • انتخابات مرحله دوم چه بسا مهم‌تر از مرحله اول است
  • تکذیب خبر خسارت به ۲هزار تن گندم در خنج استان فارس
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • هشدار فرماندار اهواز به مردم درپی رهاسازی آب سد دز
  • قطعی برق در شادگان خوزستان؛ مردم از مصرف بی‌رویه خودداری کنند
  • شهروندان از تردد و توقف در حریم رودخانه ها خودداری کنند