Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان:عصرامروز دکترمسعودپزشک​یان با مردم شهرستان شادگان درمسجدامیرالموم​نین (ع) جهت حل مشکلات مردم دیدار به عمل آوردند ابتدافرماندارشا​دگان درموردتشکیل جلسات متعددوبی نتیجه ماندن آنهادرحل مشکلات شهرستان بیاناتی ایرادفرمودندوپس از اتمام سخنان خود شیخ مجیدناصری نژادنماینده مردم شادگان درمجلس شورای اسلامی درخصوص مشکلات کشاورزان ومهاجرت بیشتر مردم این شهرستان به دلیل بی آبی سخن گفت: ناصری نژاد اظهار داشت؛از۴میلیون نخل تنها۲میلیون نخل باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


درادامه دکترپزشکیان نائب رئیس اول مجلس افزود؛ جهت شنیدن سخنان مردم و مشکلاتشان به این شهرسفرکرده ایم وتمام تلاش خودراصرف اینکارخواهیم کرد و در نهایت سخنان خود را اینگونه به اتمام رساند؛ تاجایی که می توانیم واداربه حل مشکلات مردم می نماینم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۲۹۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی نیز انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6089942

دیگر خبرها

  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود