Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد از جانبازان به‌عنوان نماد استقامت در مسیر حق و اسطوره‌های شجاعت در دوران سخت انقلاب یاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید احمد میرعمادی عصر جمعه در حاشیه مراسم سالگرد درگذشت جانباز دوران دفاع مقدس «علیرضا ابراهیمی» در سخنانی اظهار داشت: خداوند متعال پاداش اعمال افراد را به تفضل می‌دهد ولی کیفر اعمال مطابق خود عمل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خداوند هرکسی را مطابق با عملش کیفر خواهد کرد، ادامه داد: اما وعده الهی این است که پاداش اعمال به تفضل خداوند چندین برابر و مضاعف داده می‌شود.

آیت‌الله میرعمادی به احادیث در این زمینه اشاره کرد و افزود: مطابق آیات و روایات وعده پاداش ۱۰ تا ۷۰۰ برابر و حتی بیشتر برای اعمال خیر و نیک از سوی خداوند داده شده است.

  نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد در ادامه سخنان خود با اشاره به اجر جهاد و ایثار در راه خداوند متعال بیان کرد: کسی که در راه خداوند جانباز و مجروح شود خداوند هم ثواب مضاعف به او اعطا می‌کند.

آیت‌الله میرعمادی ادامه داد: جانبازان به دلیل استقامت در مسیری که انتخاب کرده‌اند اجر مضاعف دارند و در پیشگاه خداوند محبوب هستند.

وی بر ضرورت تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه حفظ شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با تأکید بر اینکه مبادا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تضعیف شود گفت: خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران هم باید مورد تکریم قرار گیرند.

وی ادامه داد: جانبازان مردان عمل در دوران سخت بوده که امتحان خود را پس داده و در آزمون بزرگ ورود به بهشت پیروز شده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه جانبازان اسطوره شجاعت و مقاومت در جامعه هستند، عنوان کرد: پایداری و استقامت در راه حق از ویژگی جانبازان بوده و جانبازان ستون خیمه ولایت هستند که پرچم ولایت را به دست گرفته‌اند.

آیت‌الله میرعمادی با بیان اینکه جانبازان از اسطوره‌های اصلی اسلام درس آموخته‌اند، تصریح کرد: جانبازان از بزرگ جانباز اسلام قمر بنی‌هاشم (ع) و بزرگ جانباز انقلاب اسلامی یعنی رهبر انقلاب اسلامی درس گرفته‌اند.

وی افزود: اسطوره‌های اصلی اسلام به ما آموختند چگونه در برابر ظلم و ستم مقاومت کنیم و تن به ذلت نداده و فریاد «هیهات من الذّله» را بلند کنیم.

بنابراین گزارش، مراسم سالگرد «علیرضا ابراهیمی» برادر سردار رشید اسلام شهید «کرم خدا ابراهیمی» و جانباز سرافراز ۸سال دفاع مقدس امروز با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.

وی جانباز ۵۰ درصد و از یادگاران دوران دفاع مقدس بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۲۹۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهیدان راهنمایان جامعه محسوب می‌شوند

رئیس هیئت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی،ضمن تأکید بر قداست مناطق مرزی کشور که در دوران جنگ شاهد کشاکش‌های مختلف میان سربازان اسلام و مزدوران رژیم بعث عراق بوده‌اند، گفت: مناطق مرزی غرب کشور که عرصه‌ نبرد میان خیر و شر، یعنی میان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و رژیم بعثی صدام بوده‌اند، به مثابه‌ فرش قرمزی هستند که با خون پاک و مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس مزین شده‌اند.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ آراسته که در بیست و ششمین دوره‌ هیئت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در جمع دانشجویان سخن می‌گفت، اظهار کرد: به همان نحوی که در قرآن کریم، از ستارگان در معنای تلألو، نورافشان و راهنمای پیدا کردن مسیر یاد شده است، شهدا نیز به مثابه ستارگانی بر روی زمین، راهنمایان تمامی افراد جامعه برای گام نهادن در مسیر درگاه ذات احدیت، انبیای الهی و ائمه اطهار در دنیا و آخرت هستند.

امیر سرتیپ آراسته، اظهار کرد: اساتید، جانبازان و پیشکسوتان دوران جنگ تحمیلی به سبب به دوش کشیدن تجربیات و آموخته‌های ارزشمند نظامی و غیرت‌مندی نسبت به انقلاب و نظام اسلامی، به منزله‌ ستاره‌های دنباله‌داری هستند که نوری از عشق و ایثار از خود به یادگار می‌گذارند.

وی یادآور شد: حضور دانشجویان دانشگاه‌های افسری در چنین مکانی، بدان سبب است که این جوانان بتوانند با دیدن «عبرت»، شنیدن «نصیحت» و دریافتن «حکمت»، درس مقاومت و فداکاری را از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس فرابگیرند تا از این طریق، بتوانند به عوامل و زمینه‌های پیشرفت و حصول دستاورد در طی دوران جنگ تحمیلی نائل شوند.

رئیس هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در پایان خاطر شان کرد: در صورت ممارست در اصول سه‌گانه‌ فوق‌الذکر و فراگیری آموزش‌های میدانی و عملی کافی و درست، می‌توان به کسب رضایت خداوند متعال، جانشینان وی و ولی فقیه دست یافت و سعادت دنیا و آخرت خود را در راه اعتلای میهن اسلامی، تضمین کرد.

امیر سرتیپ آراسته گفت: شهدا ستارگان روی زمین و راهنمایان تمامی افراد جامعه، برای گام نهادن در مسیر درگاه ذات احدیت، انبیای الهی و ائمه‌ اطهار در دنیا و آخرت هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهیدان راهنمایان جامعه محسوب می‌شوند
  • کرگر: از هر 10 نفر، 8 نفر مسی را به رونالدو ترجیح می‌دهند؛ آن‌ها تحمل یکدیگر را نداشتند!
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • حج، رزمایش قدرت اسلام در مقابل کفر جهانی است