Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - مسابقات گروه سوم لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور عصر جمعه با قهرمانی تیم ذوب و ریخته گری اصفهان در یزد به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، مسابقات دور رفت گروه سوم لیگ دسته اول والیبال بانوان کشور با حضور تیم های ترمه دستجردی یزد، ذوب و ریخته گری اصفهان، شهرداری سمنان، مهشید بوشهر و لاستیک بارز کرمان به مدت چهار روز در سالن شهید صدوقی (ره) یزد پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پایان این مسابقات تیم های والیبال بانوان ذوب و ریخته گری اصفهان، شهرداری سمنان و لاستیک بارز کرمان به ترتیب با امتیازهای 12، هفت و پنج اول تا سوم شدند.
دور برگشت مسابقات در 15 بهمن ماه امسال برگزار می شود که مکان آن از سوی فدرسیون والیبال هنوز اعلام نشده است.
در آخرین مسابقه که امروز برگزار شد تیم والیبال ذوب و ریخته گری اصفهان در سه ست متوالی تیم شهرداری سمنان را شکست داد .
بر اساس قرعه کشی انجام شده، 17 تیم شرکت کننده در این مسابقات در قالب چهار گروه مرحله مقدماتی را در 2 دور رفت و برگشت برگزار می کنند .
تیم والیبال ترمه دستجردی تنها نماینده والیبال استان یزد در لیگ دسته یک بانوان باشگاه های کشور است.
استان یزد 47 هیات و 65 هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی دارد.
7536/ 6014/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: کاظم شاملو

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۲۹۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه؛ معرفی رقبای نمایندگان ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ از فردا ۳۱ فروردین تا ۲ اردیبهشت در چونگجو کره جنوبی برگزار می‌شود و ملی‌پوشان کشورمان با ۳ قایق در این رقابت‌ها شانس خود را برای حضور در پاریس آزمایش می‌کنند.   با برگزاری جلسه سرپرستان تیم‌های این رقابت‌ها رقبای نمایندگان کشورمان در دور مقدماتی مشخص شدند.   افشین فرزام سرمربی و هما خاتمی مربی تیم ملی روئینگ در این رقابت هستند.   مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دونفره سبک وزن بانوان، فاطمه مجلل در روئینگ تکنفره بانوان و حمیدرضا رضوانی در روئینگ تکنفره مردان، ورزشکاران ایران در این دوره از رقابت‌ها هستند.   مسابقات قایقرانان ایران در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ: جمعه ۱ فروردین: حمیدرضا رضوانی تکنفره سنگین وزن مردان در گروه دوم مقدماتی_ با حریفانی از کویت، هند، اندونزی، مالزی و عراق _ ساعت (۴:۳۰) فاطمه مجلل تکنفره سنگین‌وزن بانوان در گروه سوم مقدماتی با حریفانی از سنگاپور، فیلیپین، تایلند و قزاقستان ساعت (۴:۴۰) مهسا جاور و زینب نوروزی دونفره سبک‌وزن بانوان در گروه دوم مقدماتی با حریفانی از ویتنام، هند، هنگ‌کنگ و کره ساعت (۵:۳۰)   دور نیمه‌نهایی این رقابت‌ها شنبه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ساحلی‌بازان به کشور بازگشتند
  • صعود تیم دونفره سبک‌وزن بانوان ایران به فینال
  • روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه؛ معرفی رقبای نمایندگان ایران
  • اتحاد تاریخچی قهرمان مسابقات والیبال عشایری فارس
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • آغاز مسابقات گروه‌های آزاد اسکیت سرعت دختران و پسران
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور