Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شرایطی که سینمای ایران نزدیک به آغاز برگزاری جشنواره فیلم فجر است فیلم‌های اکران شده در سینماها در گیشه با اقبال مواجه شدند.به گزارش بلاغ، هفته گذشته سینماها دوباره رونق گرفتند و بار دیگر فیلمهای کمدی در صدر جدول فروش قرار گرفتند.

احمد مختاری مدیر پخش هدایت فیلم درباره فروش فیلم های این دفتر گفت: فیلم «کمدی انسانی» مورد اقبال مخاطب در میان فیلم های اجتماعی قرار گرفته و فروش فیلم در تهران و شهرستان به رقم300 میلیون تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم در تهران به رقم 231 میلیون تومان ودر شهرستان به فروش 69 میلیون تومان دست یافته و با توجه به اقبال مخاطب امشب فروش فیلم از 400 میلیون تومان عبور می کند. تلاش می کنیم که تعداد سالن های فیلم را افزایش دهیم.

وی درباره دیگر فیلم های این دفتر گفت: فیلم سینمایی «ثبت با سند برابر است» به فروش 3 میلیارد و 100 میلیون تومان در تهران و شهرستان رسید. این فیلم در تهران به رقم 1 میلیارد و 955 میلیون تومان و در شهرستان به رقم 1 میلیاردو 145 میلیون تومان رسید. فیلم «سد معبر» به فروش 1 میلیارد و 60 میلیون تومان دست یافت این فیلم در تهران به رقم 760 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 300 میلیون تومان رسید.

علی سرتیپی مدیر عامل دفتر پخش فیلمیران گفت: فروش فیلم سینمایی «آینه بغل» به 14 میلیارد و 750 میلیون تومان رسید.

حبیب اسماعیلی مدیر دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش «دخترعمو پسرعمو» گفت: فروش فیلم به رقم 1 میلیارد و 150 میلیون تومان رسیده است.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «افسانه گل آباد» به فروش 199 هزار تومان ظرف دو روز نمایش رسید، فیلم «پل خواب» به فروش 376 میلیون و 179 هزار تومان، فیلم «عشقولانس» به فروش 626 میلیون و 570 هزار تومان، فیلم «آرمانشهر» به فروش 11 میلیون و 310هزار تومان، فیلم «کلیله و دمنه» به فروش 173 میلیون و 85 هزار تومان رسید.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۲۹۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماران و کهنسالان چشم انتظار بهار و آغوزفروشان دوره‌گرد

همشهری آنلاین- صفورا صادقی: نام «آغوز» را حتما شنیده‌اید. ولی اینکه فروش این ماده شغل به حساب بیاید جای تعجب دارد. همه پستانداران آغوز تولید می‌کنند. آغوز اولین شیر غلیظ و مایل به زرد است که پس از زایمان ترشح می‌شود و سرشار از انرژی، پروتئین، ویتامین‌ها و مواد معدنی است.

شیر آغوز غنی شده از ترکیبات مقوی است و باعث افزایش سیستم ایمنی بدن می‌شود. طی تحقیقاتی که بر روی آغوز پستاندارانی مانند گاو، گوسفند و میش انجام شده است متوجه شدند که این ماده می‌تواند با عفونت‌هایی که ممکن است در روده وجود داشته باشد مبارزه کند و باعث سلامت کارکرد روده‌ها شود. همچنین این ماده می‌تواند برای ورزشکاران به عنوان مکمل استفاده شود. اما در تهران قدیم با شروع فصل بهار دامداران این ماده را برای فروش به شهر می‌بردند.

نصراله حدادی، تهران شناس، در مورد آغوز فروشی در تهران قدیم می‌گوید: «با شروع اردیبهشت ماه و متولد شدن بره‌ها و گوساله‌ها در کوچه پسکوچه‌ها دوچرخه‌هایی که شیپور داشتند داد می‌زدند: آغوز ...آغوز و بیشتر کسانی که ضعف جسمانی یا بیماری داشتند مشتری این شیر بودند.»

کد خبر 847778 برچسب‌ها تهران قدیم مشاغل

دیگر خبرها

  • شهرستان بروجن میزبان نخستین جشنواره اقوام و سنن ایرانی
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • فروش بره تودلی در تهران قدیم و جنجال در مجلس شورای ملی
  • بیماران و کهنسالان چشم انتظار بهار و آغوزفروشان دوره‌گرد
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • مست عشق، ماجرای یک تابوشکنی در سینما
  • بالاترین میانگین مخاطب از آن کدام فیلم است؟/ یک غیر کمدی پرفروش
  • اتوبان شهید خرازی تهران باز شد
  • آخرین وضعیت اتوبان شهید خرازی بعد از سیلاب شب گذشته