Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@23:06:29 GMT

امام جمعه کرج : سخنان رئیس جمهوری وحدت آفرین بود

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۲۹۶۰۹

امام جمعه کرج : سخنان رئیس جمهوری وحدت آفرین بود

به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه کرج افزود:باید تمام دستگاه ها نسبت تامین مطالبات مردم که بهبود وضعیت اقتصادی است اقدام کنند و حرف ها به عمل تبدیل شود.
وی تصریح کرد: در قوه مقننه نیز نمایندگان مجلس باید در تصویب لوایح دقت نظر بیشتری کنند زیرا یکی از اهداف انقلاب ، رفع تبعیض، حمایت از حقوق مردم و کاهش فاصله بین فقرا و ثروتمندان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: نمایندگان در مجلس باید مدافع حقوق مردم باشند و به بیان صریح امام و رهبری در این زمینه دقت کنند.
خطیب جمعه کرج با اشاره به رزمایش مقتدرانه محمد رسول الله (ص ) ارتش جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس گفت: این رزمایش توسط نیروهای مشترک ارتش برگزار شد که نشان از آمادگی دفاعی ایران، پیام صلح و دوستی و ایجاد رعب در بین دشمنان داشت.
حسینی همدانی افزود: دشمنان انقلاب و اسلام بدانند که ملت ایران توطئه ها را با وحدت خنثی می کنند و اگر قصد تعرض داشته باشند ، شدیدترین پاسخ را دریافت می کنند.
نماینده ولی فقیه در البرز با گرامیداشت فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت : این دهه با ایام شهادت حضرت زهرا (س) مصادف شده که باید در اجرای برنامه ها توجه ویژه به این دو مناسبت مهم را داشت.
وی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع فضای مجازی پرداخت و گفت: امروز فضای مجازی به محل حضور قدرت ها تبدیل شده که باید دراین عرصه قدرتمندانه حضور پیدا کنیم.
آیت الله حسینی همدانی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب دو دیدار با مستند سازان و اعضای شورای عالی فضای مجازی داشتند که در هر یک از این دیدارها به تلاش برای حفظ فرهنگ و ارزش ها در جامعه توصیه های مهم بیان کردند.
وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که باید تحرکات دشمن در فضای مجازی رصد شود،اظهار کرد: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب ما در یک سونامی اطلاعات قرار داریم که باید در این فضا عزت، ارزش های دینی و انقلابی حفظ شود و نباید مورد تاخت و تاز قرار گیرد.
وی بیان کرد: اگر متولیان امر غفلت داشته باشد فضای مجازی به فضایی مخرب تبدیل می شود.
وی با بیان اینکه در فضای مجازی ، جبهه فرهنگی انقلاب باید حرفه ای و جهادی عمل کند، خاطر نشان کرد: در این جبهه باید نوآوری در بخش فرهنگی، هنری ، دینی، اخلاقی و هنری داشته باشیم.
** حضرت زهرا (س) اسوه عالم است
حسینی همدانی با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: حضرت زهرا (س) اسوه جهان اسلام است .
وی با بیان اینکه سیره و روش حضرت زهرا (س) جلوه ای از شیوه و روش رسول خداست، اضافه کرد: این بانوی بزرگوار فقط از نظر همسرداری، فرزند پروری ، عفت و ... برای زنان الگو نیست بلکه برای تمام انسان ها الگو است.
** نماز باران
نماینده ولی فقیه دراستان البرز با اشاره به کاهش نزولات آسمانی به مردم توصیه کرد که برای بهره مندی از رحمت الهی دست به دعا بردارند.
حسینی همدانی خاطر نشان کرد: برای رفع خشکسالی و بحران کم آبی باید به درگاه الهی دعا کنیم.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر ** انتشار دهنده: محمد عزیزپور

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۲۹۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموستا ملااحمد فخری منشأ خدمات بسیاری برای دین بود

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر کرمانشاه ضمن تبریک فرارسیدن روز کارگر، اظهار داشت: چرخ صنعت و تولید کشور به دست کارگران می چرخد، لذا شایسته است که دولت ها گوش شنوا برای شنیدن مطالبات کارگران داشته باشند.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود ضمن تبریک فرا رسیدن روز معلم، عنوان کرد: هفته معلم را به همه آموزگاران که وظیفه تربیت نسل‌های آینده ما را بر عهده دارند تبریک عرض می‌کنیم.
 
امام جمعه کرمانشاه در ادامه سخنان خود با اشاره به سفر حجت الاسلام رئیسی به کشورهای پاکستان و سریلانکا، افزود: این سفر بعد از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» انجام گرفت که این نشان از اقتدار و صلابت ایران اسلامی در برابر تهدیدات و تحریم‌های دشمنان دارد.
 
وی افزود: این سفر در صورتی انجام می‌شود که آمریکا کشورها را علیه ایران به تحریم تشویق می‌کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین غفوری در پایان سخنان خود ضمن تسلیت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق شهرستان جوانرود، خاطرنشان کرد: ماموستا ملا احمد فخری در طول عمر با برکت خویش خدمات بسیاری برای دین و اجتماع و مردم منطقه و استان انجام داد.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • ماموستا ملااحمد فخری منشأ خدمات بسیاری برای دین بود
  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • جزئیات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد
  • تذکر رهبری درباره گشت ارشاد چه بود؟
  • چرا رهبری درباره گشت ارشاد و طرح نور تذکر داده بودند؟