Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو گروه عروسک‎های غول‎پیکر منطقه آزاد اروند استقبال مردم از این گروه عروسکی را در یازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران بی‎نظیر خواند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فاطمه بحرینی درخصوص حضور عروسک‎های غول‎پیکر آبادان در یازدهمین نمایشگاه بین‎المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با بیان این‎که این عروسک‎های غول‎پیکر اساطیر شاهنامه هستند، افزود: در این نمایشگاه سه پرده از شاهنامه را به واسطه این عروسک‎ها به اجرا گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی گفت: این عروسک‎ها تنها متعلق به خوزستان و جنوب کشور نیستند بلکه ما در خدمت فرهنگ کل کشور هستیم و اساطیری را به واسطه این عروسک‎ها ساختیم که مربوط به کل ایران باشند و همه بتوانند از آن‎ها استفاده کنند.
 
بحرینی ادامه داد: عروسک‎های ما همان‎گونه که از نام آن‎ها برمی‎آید، غول‎پیکر هستند و همین باعث شده است که مردم به این عروسک‎ها علاقه نشان دهند و جذب این عروسک‎‎ها شوند و متعاقباً شاهد استقبال بی‎نظیری از سوی آنان در اجرای این برنامه‎های عروسکی باشیم.
 
وی خاطرنشان کرد: به دلیل نوع نمایشگاهی که در آن شرکت کرده‎ایم، سعی کردیم مردم را با شخصیت‎ها آشنا سازیم و بواسطه اجرا، این شخصیت‎ها را برای مردم تشریح می‎کنیم.
 
بحرینی با بیان این‎که به همراه گروه عروسک‎های غول‎پیکر منطقه آزاد اروند، تاکنون در نمایشگاه‎ها و جشنواره‎های متعدد خارجی و داخلی از جمله اکسپو قزاقستان و برج میلاد تهران حضور داشته است افزود: خوشبختانه کیفیت نمایشگاه امسال نسبت به سال‎های گذشته بسیار بهتر و حضور و استقبال مردم نیز از برنامه‎های استان خوزستان و کلیت نمایشگاه بسیار پرشور بوده است.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۲۹۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش ۱۴ هزار جفت کفش کودک در هلند به یاد کودکان شهید غزه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ شبکه تلویزیونی العربی الجدید، با انتشار ویدئویی از برگزاری نمایشگاه ۱۴ هزار جفت کفش کودک در هلند خبر داد که یادآورد کودکانی است که در غزه شهید شده اند. این کفش‌ها در میدان ویریدن برکبلین شهر اوترخت هلند به نمایش گذاشته شد تا توجه عموم به کودکان غزه جلب شود که در بمباران‌های اسرائیل و محاصره شدید کشته شده اند. کودکان زیر دو سال در غزه از سوء تغذیه شدید رنج می‌برند و تعداد این کودکان در یک ماه افزایش یافته است. در این نمایشگاه اسامی کودکان شهید فلسطینی خوانده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیکر شهدای گمنام میهمان شب قدر مراسم مسجد جمکران
  • نمایش ۱۴ هزار جفت کفش کودک در هلند به یاد کودکان شهید غزه
  • آغاز فصل دوم جشنواره عروسک‌خونه
  • جشنواره شبستان دین و هنر را به هم نزدیک می‌کند
  • حضور مستمر در جمع مردم سرلوحه شورای شهر یزد باشد/رضایت شهروندان از شورای ششم
  • حضور مستمر در جمع مردم سرلوحه شورای شهر یزد باشد
  • برپایی نمایشگاه تولید و عرضه صنایع دستی در خانه تاریخی زند
  • نمایش دنیای کوچک عروسک‌ها با ترکیب صداها
  • رقابت گروه‌های تئاتری در دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیون آغاز شد/ رونمایی از تیزر «عروسک‌خونه»
  • رقابت گروه‌های تئاتری در دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیون آغاز شد