Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهشهر از عملکرد زکات شهرستان ماهشهر گزارشی ارائه داد و گفت: مبلغ ۶.۲۳۰.۴۲۰.۰۰۰ ریال ذکات واجب و مستحبی در این شهرستان جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، قیصر کُرد، با اشاره به اینکه زکات به عنوان قانون مترقی اسلامی منبع مناسبی برای رفع محرومیت در جوامع مسلمان به شمار می‌رود، گفت: این وجوهات پرداختی  توسط خیران به رفع مشکلات معیشتی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان و نیز به امور عمرانی روستا ها اختصاص‌ یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ۹ ماهه سال ۹۵، زکات پرداختی کشاورزان و دامداران را ۳۸۸۷۰۰۰۰۰۰ریال اعلام کرد.

قیصر کُرد افزود: زکات مردم شهرستان بندر ماهشهر در دو بخش واجب و مستحب جمع‌آوری می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهشهر با اشاره به برگزاری جلسات متعدد ستاد زکات شهرستان به ریاست نماینده محترم ولی فقیه در شهرستان در جهت ترویج فرهنگ زکات در بین آحاد مردم به ویژه دامداران و کشاورزان، گفت: تقویت باور های دینی و قرآنی زکات توسط روحانیون مبلغ زکات شهرستان ماهشهر و دستگاه‌ های عضو ستاد زکات، تولید و پخش برنامه‌ های گفت‌ و گو محور با تبیین اثرات پرداخت زکات برای مردم از جمله اقداماتی است که با هدف جذب منابع زکات برای رفع فقر در جامعه انجام می‌شود.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۲۹۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، مسعود ایرانی اظهار کرد: در این راستا نسبت به برگزاری ۳۶ نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و ۱۸۵ نشست تخصصی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال گذشته اقدام گردید و واحد‌هایی احیا شده با سرمایه‌گذاری افزون بر ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال برای ۱۶۱ نفر فرصت اشتغال دوباره ایجاد کردند.
وی افزود: همچنین با اقدام‌های صورت گرفته در سال گذشته ۳۱۱ فقره مجوز تاسیس با سرمایه‌گذاری حدود ۱۷۴ هزار و ۳۰۶ میلیارد ریال صادر شد که دارای ظرفیت اشتغال‌زایی برای ۶ هزار و ۴۳۸ نفر در استان اردبیل بود.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به تولید ۱۲۰ میلیون دلار کالا‌های جایگزین واردات، گفت: برای کمک به رونق تولید نیز بیش از ۱۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات نیز از محل تبصره ۱۸ و منابع داخلی بانک‌های عامل تسهیلات پرداخت شد.
ایرانی با اشاره به ارایه ۴۳۰ مورد مشاوره سرمایه‌گذاری در سال گذشته اضافه کرد: همچنین در راستای رونق تولید ۷۰ فقره معرفی‌نامه پرداخت تسهیلات برای طرح‌های در حال احداث در استان اردبیل ارایه گردید.
در حال حاضر در مجموع افزون بر یک هزار و ۱۲۴ واحد صنعتی، بیش از ۲۰۰ واحد معدنی و نزدیک به ۶۰ هزار واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی دارای پروانه بهره‌برداری در اردبیل فعال هستند.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • هشدار نارنجی هواشناسی به کشاورزان و دامداران
  • سهم شهرستان دیر از عوارض آلایندگی کامل پرداخت شود
  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت
  • هرس و تکریب نخلستان‌های استان بوشهر با ۹ میلیارد ریال
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان