Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@19:04:14 GMT

برق برخی نقاط اهواز همچنان قطع است

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۳۰۰۸۳

برق برخی نقاط اهواز همچنان قطع است

به گزارش ایرنا برخی ساکنان مناطق غرب اهواز از جمله فرهنگشهر و مجاهد در تماس با این خبرگزاری از تداوم خاموشی برق مناطق خود خبر دادند.
این در حالی است که پیش تر روابط عمومی شرکت توزیع برق اهواز از رفع خاموشی برق و پایداری شبکه برق در این شهر خبر داده بود.
صبح امروز پنجشنبه برق نقاط جنوبی و جنوب غرب اهواز به دلیل وقوع پدیده مه و گرد و غبار دچار خاموشی شد که به گفته مدیر روابط عمومی توزیع برق اهواز با اقداماتی از جمله شستشوی سریع مقره ها، این مشکل به سرعت بر طرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صبح امروز به دلیل بروز مه غلیظ و به دنبال استمرار یک هفته ای پدیده گردو غبار در خوزستان، بسیاری از نقاط خوزستان با خاموشی برق همراه بود که مسئولان مربوطه، خبر از وصل شدن برق بیشتر این مناطق داده بودند.
این در حالی است که گزارش های دریافتی حاکیست برق برخی مناطق در خوزستان از جمله نقاطی از کلانشهر اهواز در خاموشی به سر می برند.
از روز جمعه هفته گذشته گرد و غبار غلیظ به مدت چند روز بسیاری از نقاط خوزستان را در برگرفت و موجب تعطیلی مدارس 20شهرستان و ادارات 11 شهرستان در روزهایی از هفته جاری شد.
تراکم گرد و غبار در برخی نقاط خوزستان در چند روز گذشته تا بیش از 66 برابر حد مجاز رسیده بود.
هشت بهمن پارسال در پی وقوع پدیده گرد و غبار در اهواز و درپی آن بارندگی خفیف، عایق مقره های پست های برق حالت نارسایی خود را از دست داد و باعث قطعی برق گسترده در اهواز و 12 شهرستان دیگر شد.
پس از قطعی های گسترده خوزستان، به منظور شستشوی مقره ها و تعویض و عایق ‌بندی تجهیزات، 15 دستگاه مقره شور به خوزستان اعزام و حدود 35 درصد مقره‌ها تعویض و عایق‌بندی شد.
6037
خبرنگار: سپیده اسکندری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۰۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان آخرین وضعیت دریافت مجوز راه‌اندازی رشته پزشکی در واحد اهواز را تشریح کرد.

علی افروس در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تا پایان اردیبهشت‌ماه آخرین اکیپ بازرسی وزارت بهداشت، از امکانات دانشگاه آزاد خوزستان بازدید خواهند کرد تا مجوز نهایی جذب دانشجوی پزشکی عمومی صادر شود.

وی ادامه داد: تیم اعضای هیات علمی برای این رشته نیز در حال تکمیل است و در صورت تایید امکانات آموزشی و آزمایشگاهی دانشگاه توسط بازرسان، از ترم مهرماه در واحد اهواز دانشجوی پزشکی پذیرفته خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با اشاره به روند فراهم‌آوری امکانات مناسب آموزش پزشکی، گفت: تجهیزات آزمایشگاهی در وضعیت خوبی قرار دارند و البته نواقض جزئی هم وجود دارد که در حال رفع است. مرکز مهارت‌های پزشکی نیز در حال توسعه است. با دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز توافق کرده‌ایم که برای آموزش بالینی دانشجویان از بیمارستان‌های آموزشی گلستان، سینا و... به صورت مشارکتی استفاده کنیم.

افروس عنوان کرد: مجوز مرحله اول دانشکده پزشکی برای رشته پزشکی است و در مرحله بعد، رشته‌های داروسازی و دندانپزشکی نیز اضافه خواهد شد. تنها منتظر مجوز نهایی وزارت بهداشت برای رشته پزشکی هستیم که تا پایان اردیبهشت‌ماه تعیین تکلیف خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • فعالیت سامانه بارشی فعال در خوزستان از چهارشنبه
  • دور جدید اجراهای پاپ در استان خوزستان آغاز شد
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • افزایش پایداری شبکه برق دشت آزادگان
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در ارتفاعات خوزستان
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان