Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامان عزیزی روزجمعه پس از کسب نشان طلا رقابت های جام تختی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به حضور بسیاری از عنوان داران جهان، کشتی گرفتن در جام تختی کار سختی است اما بسیار خوشحالم که توانستم به مدال طلا برسم.
وی عنوان کرد: در این مسابقات کشتی گیران بزرگ دنیا به وسیله بسیاری از نفرات جوان تر از دور رقابت ها حذف شدند که این موضوع حاکی از سطح بالای مسابقات از نظر فنی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دارنده مدال طلا رقابت های جام تختی به استقبال پرشور مردم در این مسابقات اشاره کرد و گفت: مردم ایران و به ویژه خوزستان سنگ تمام گذاشتند و از جان و دل بچه های تیم را تشویق کردند. میزبانی مسابقات در سطح خوبی بود و بسیاری از شرکت کنندگان از این موضوع احساس رضایت داشتند.
وی به کشتی های خود در این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: در دیدار اول و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف کشتی گیری از قزاقستان رفتم که نبرد بسیار سختی با این رقیب داشتم و با فاصله نزدیک او را شکست دادم همچنین در مرحله نیمه نهایی کشتی گیری از گرجستان را از پیش رو برداشتم و به بازی فینال رسیدم که خوشبختانه توانستم کشتی گیر عنوان دار قزاقستانی را مغلوب کنم و به مدال طلا برسم.
به گزارش ایرنا سامان عزیزی پس از استراحت در دور اول در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 5 بر 4 عظمت کوستابایف از قزاقستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد وی در این مرحله نیز گئورگی کاتساناشویلی از گرجستان را با نتیجه 4 بر 3 مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد، عزیزی در دیدار فینال و در یک کشتی حساس با نتیجه 1 بر 1 حسین موتسوگولوف از قزاقستان را شکست داد و به مدال طلا رسید.
9879/6002
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۰۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی

به گزارش "ورزش‌ سه"، روز گذشته قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی برگزار شد، اما یکی از مسابقات برگزار شده در این مرحله حسابی از نظر داور جنجالی بود و مجتبی سرآسیایی سرمربی نارنجی‌پوشان تهرانی در کنفرانس خبری پس از پایان مسابقه به شدت نسبت به این موضوع معترض شد.

ویدئو: کارشناسی داوری ملوان - سایپا

او معتقد بود پنالتی اعلام شده برای ملوان درست نبوده و به دلیل تمارض‌های پرتعداد بازیکنان این تیم در محوطه جریمه از سوی هیوا خسروی اعلام شده است. جالب اینکه هر سه کارشناس داوری برنامه فوتبال برتر علی خسروی، یدالله جهانبازی و رضا سخندان نیز با اعلام پنالتی به سود ملوان مخالف بودند و هر سه کارشناس تصمیم تیم داوری را اشتباه ارزیابی کردند.

به هر ترتیب سایپا در این مسابقه بازنده شد و تیم فوتبال ملوان طبق قرعه برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی مسابقات باید در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف سپاهان برود.

دیگر خبرها

  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی