Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسکو - ایرنا- سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد: دولت روسیه در قبال تحریم های آمریکا تدابیر محتاطانه اعمال کرده است.

به گزارش بامداد شنبه ایرنا، «دیمیتری پسکوف» جمعه شب گفت: دولت روسیه تدابیر لازم محتاطانه را برای مقابله با تحریم های آمریکا و انتشار فهرست تحریمی جدید این کشور اتخاذ کرده است.
وی درباره تحریم های جدید آمریکا علیه روسیه گفت: بدیهی است که کابینه دولت و رئیس جمهوری که در تماس دائم و گفت وگو با وزرا است از مدت ها پیش تدابیر احتیاطی لازم را اتخاذ و اعمال کرده است تا مانع از ریسک های احتمالی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پایگاه اینترنتی روزنامه روسی گازتارو به نقل از سخنان پسکوف نوشت: اخیرا تصمیم گرفته شده است که یک بانک روسی ویژه فعالیت شرکت های تسلیحاتی تعیین شود و هم اکنون بانک پروم سویازبانک خدمات لازم را ارایه می دهد.
سخنگوی کاخ کرملین گفت: وزارت دارایی روسیه اوراق قرضه اروپایی برای عرضه به شهروندان روس که حساب های بانکی خارجی دارند، منتشر می کند.
وی ادامه داد: مشابه سامانه سویفت نیز در روسیه ایجاد و راه اندازی شده است.
وزارت دارایی آمریکا روز جمعه دو مقام ارشد روس از جمله معاون وزیر انرژی این کشور و نیز 19 نفر از شهروندان روس و مقام های جمهوری های خودخوانده دونتسک و لوهانسک در شرق اوکراین را تحریم کرد.
در فهرست جدید تحریمی آمریکا 20 شرکت روسی ازجمله شرکت های صنعتی سیلاوی ماشینی و تخنوپروم اکسپورت قرار گرفته است.
آمریکا از سال 2014 و با تغییر حکومت اوکراین و جداشدن منطقه کریمه از این کشور و وقوع مناقشه در منطقه دونباس چندین بسته تحریم های مالی و اقتصادی علیه روسیه وضع کرده است و اتحادیه اروپا نیز از این سیاست های واشنگتن پیروی می کند.
شبک**اروپام*391 * 1346 **1392**رحمت الله خدادادی**انتشار: ابوالفضل بابایی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۱۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیحات اهدایی ناتو به اوکراین، سر از نمایشگاه مسکو درآورد+ عکس

نمایشگاه تجهیزات و تسلیحاتی که ارتش روسیه در جریان جنگ با اوکراین به غنیمت گرفته است، در مسکو آغاز به کار کرد.

به گزارش مشرق، براساس اعلام کاخ کرملین، تجهیزات و تسلیحاتی که ارتش روسیه در جریان جنگ بیش از ۲ ساله با اوکراین، به غنیمت گرفته است، در نمایشگاه «پوکلونایا هیل/ تپه تسلیم» در مسکو به نمایش درآمد.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین با اشاره به آغاز به کار این نمایشگاه، گفت که انتظار می‌رود مردم علاقه و اشتیاق وافری به این نمایشگاه نشان دهند زیرا آنها باید با چشمان خود نظاره‌گر تجهیزات مغلوب دشمن باشند.

این نمایشگاه در «ویکتوری پارک» پوکلونایا هیل که مقابل موزه «ویکتوری» قرار دارد، برپا شده و در آن تسلیحات ۱۲ کشور شامل آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه، ترکیه، سوئد، جمهوری چک، آفریقای جنوبی، فنلاند، استرالیا، اتریش و اوکراین به نمایش درآمده است.

برگزارکنندگان این نمایشگاه ۳۱ واحد تجهیزات را به نمایش گذاشته‌اند. در بین این تجهیزات تانک لئوپارد ۲A۶ و زره‌پوش پیاده‌نظام «ماردر» آلمان، زره‌پوش «بردلی» آمریکا، نفربر زرهی M۱۱۳ APC و .. به چشم می‌خورد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • فشار آمریکا و متحدانش به امارات برای جلوگیری از دور زدن تحریم‌های روسیه
  • تسلیحات اهدایی ناتو به اوکراین، سر از نمایشگاه مسکو درآورد+ عکس
  • نمایشگاه غنایم جنگ اوکراین در مسکو/تسلیحات ۱۲کشور مقهورارتش روسیه
  • ساقط کردن ۶ موشک «اتکمز» آمریکا توسط ارتش روسیه/ «مغز متفکر پوتین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • آمریکا تحریم‌ها علیه ۱۰ بانک بزرگ روسیه را کاهش داد
  • شست و شوی مغزی کودکان روسیه و مهیا کردن آنها برای جنگ/آموزش و پرورش در خدمت اهداف حکومت
  • تغییر مجدد معادلات جنگ اوکراین
  • گزارش جالب دویچه‌وله؛ روش های دور زدن تحریم ها ازسوی ایران و روسیه | چین در ظاهر هیچ نفتی از ایران وارد نمی‌کند؛ در عوض...
  • دویچه‌وله: تحریم‌ها ناکارآمد است اما غرب ناچار است تحریم کند!
  • دولت اوکراین به دنبال راه حل های جدید برای مقابله با تهاجم روسیه