Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-25@23:42:28 GMT

بیش از 2میلیارد بازدید از کانال‌های فارسی ثبت شده

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۸۳۱۲۱۲

بیش از 2میلیارد بازدید از کانال‌های فارسی ثبت شده

ایتنا - کاربران ایرانی روزانه بیش از 2میلیارد بار از حدود 750هزار کانال ثبت شده بازدید می‌کنند.

رصد فعالیت کاربران ایرانی در شبکه اجتماعی تلگرام نشان می‌دهد که بالغ بر ۷۵۰هزار کانال فارسی در این شبکه ثبت شده و کاربران روزانه بالغ بر ۲.۳ میلیارد بازدید از این کانال‌ها دارند.
  به گزارش ایتنا از مهر، آخرین وضعیت فعالیت کاربران ایرانی در شبکه اجتماعی تلگرام برمبنای رصد روزانه‌ای که توسط پژوهشگاه ملی فضای مجازی وابسته به مرکز ملی فضای مجازی صورت می گیرد، حاکی از آن است که تا روز دوم بهمن ماه جاری بالغ بر ۷۵۴ هزار و ۵۱۶ کانال فارسی در این شبکه پیام رسان به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برآورد فعالیت کاربران ایرانی در این شبکه اجتماعی طی ۱۰ روز اخیر از افزایش بیش از ۱۰ هزار کانال در بازه زمانی ۲۴ دی ماه تا دوم بهمن ماه حکایت دارد. به نحوی که شمار کانال‌های ایجاد شده در تلگرام از ۷۴۳ هزار کانال در اواخر دی ماه به ۷۵۴ هزار کانال رسیده است.

این درحالی است که از این تعداد کانال، ۲۶۴ هزار و ۳۴۷ کانال به روزرسانی می‌شوند.
درهمین حال بررسی‌ها نشان می‌دهد که طی ۲۴ساعت به طور متوسط بیش از ۳ میلیون و ۷۵هزار و ۲۲۷ مطلب در این شبکه اجتماعی منتشر می‌شود که بیشترین آمار مربوط به ساعت ۲۲ شب است که بیش از ۲۸۵ هزار مطلب در این ساعت منتشر شده و کمترین مطالب نیز (۱۴ هزار و ۹۵۷ مطلب) در ساعت ۴ صبح منتشر می‌شود.

از سوی دیگر متوسط تعداد مطلب بر کانال در یک روز ۱۱.۶۳ مطلب است و این به این معنی است که به طور متوسط روزانه در هر کانال حدود ۱۱.۵ مطلب منتشر می شود.
تعداد کل بازدیدهای کانال‌های فارسی شبکه اجتماعی تلگرام نیز در روز دوم بهمن ماه ٢ میلیارد و ۲۸۵ میلیون و ۳۷۰ هزار و ۴۳۹ بازدید برآورد شده است.
درهمین حال تعداد بازدید هر مطلب به طور متوسط در کانال‌ها ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ بار اعلام شده است و بیشترین بازدید هر مطلب در کانال‌ها نیز طی ۱۰ روز اخیر به روز ۳۰ دی ماه باز می‌گردد که هر مطلب حدود یک‌هزار و ۳۵ بار بازدید داشته است.

منبع: ايتنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۸۳۱۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی فریمان در حاشیه بازدید از واحد‌های تولید خوراک دام شهرستان گفت:در شهرستان فریمان ۴ واحد تولیدی خوراک دام و یک واحد تولید مکمل خوراک دام فعال وجود دارد که ۳ واحد تولیدی تولیدات شان از نهاده‌های دامی و یک واحد تولیدی تولیداتش از ضایعات کارخانه جات صنایع غذایی است.

دکتر سیدحبیب حسینی با اشاره به این که میزان تولید واحد‌های فعال در شهرستان بیش از نیاز دامداران منطقه است و مازاد آن به سایر شهرستان‌ها ارسال می‌شودافزود: دامپزشکی در کنار واحد‌های تولیدی و در راستای کمک به تولید و رفع موانع تولید همراه با رعایت موازین بهداشتی در محصول نهایی از هیچ اقدام و کمکی فروگذاری نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • دو روایت متفاوت ضدانقلاب از یک حادثه
  • تصاویر دوره آموزش زبان فارسی در ارتش اسرائیل!
  • تصاویر دوره فشرده آموزش زبان فارسی اسرائیل!
  • گزارش کانال 14 اسرائیل از اتفاقات اصفهان
  • روایت کانال 14 اسرائیل در اتفاقات اصفهان
  • تصاویری پر بازدید از صحرای فوق‌العاده عربستان با رنگی خاص (فیلم)
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان